Tommonen v6 on näkyyn tossa joen auto-osan pihassa. Liike on melkein vianorin vastapäätä.Jariko kirjoitti: oletko muuten MV6 tulossa tänään tonne mä voisin katella sitä sun omegaas vähän lähempää kun olen itse hankkimassa kyseisen laista vehjettä jossain vaiheessa kunhan nyt tässä katsellaan
Pohjois-Karjalan alue miitti. Seuraa ajankohtaa ja paikkaa viimeiseltä sivulta
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
-
-SweetAngel90-
- 'Senator'

-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

-
-SweetAngel90-
- 'Senator'

Jeppe.. näin vois tehdä.
Pääsin muuten hallille ilman virkavallan vauhtiapua..
Vaikka rohkeasti ja uljaasti säkätin Kuopiontietä pitkin.
Huomenna se käkkärivaijeri ja helvetti, jos tarjoavat taas rumpujarrulliseen, niin leivon sen äijän sillä vaijerilla kattoon roikkumaan... alasti.
Sit jännätään konttorilla.. tosin, kun kanttasin siitä siilaisen rampista Kuopiontielle, kuulu jotaki rapsetta pohjasta. Toivottavasti oli kiviä eikä Terhonaattorin hitsisauma.
Pääsin muuten hallille ilman virkavallan vauhtiapua..
Huomenna se käkkärivaijeri ja helvetti, jos tarjoavat taas rumpujarrulliseen, niin leivon sen äijän sillä vaijerilla kattoon roikkumaan... alasti.
Sit jännätään konttorilla.. tosin, kun kanttasin siitä siilaisen rampista Kuopiontielle, kuulu jotaki rapsetta pohjasta. Toivottavasti oli kiviä eikä Terhonaattorin hitsisauma.
Enää ei jalkoja palele
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Minä voisin tulla jahka sais tuon rottelon kuosiin. Tuollaisena ei paljoa esitellä
Elikkä joskus heinäkuussa jos pidätte miittiä niin voisi tulla. Toki aikaisemminkin mutta ennen sitä tulen corollalla
Ostin tuommoisen amis fx/dx 1.3 katiskan kauppakassiksi. Tuli kyllä gt corollan tolppaa, poikkitukea, helmaa jne. mukaan että tuostahan tehdään vielä ripeä kippo 
-
-SweetAngel90-
- 'Senator'