opelini temppuilee............
-
puttonen1986
- 'Kadett'

opelini temppuilee............
mikä on astrassani vikana ku välil sammuu tyhjäkäynnillä???entä mistä sais tosi halvalla kaikkee tyyyyyyning osaa?helmaa ja kaikkee muuta?koslani on siis wm.97 oleva sportti astra....äffffffä malli!!!
-
peitsamo85
- 'Senator'

Re: opelini temppuilee............
kone??puttonen1986 kirjoitti:mikä on astrassani vikana ku välil sammuu tyhjäkäynnillä???entä mistä sais tosi halvalla kaikkee tyyyyyyning osaa?helmaa ja kaikkee muuta?koslani on siis wm.97 oleva sportti astra....äffffffä malli!!!
Ex Vectra Wagon Cdti. Ex Astra Wagon 1.6T. Ex Astra Gtc Opc. Ex Astra Gtc Turbo.
-
Pistoolisankari
- OCF Member 2023

tuningi osaa löydät. www.completos.fi
tai www.huuto.net
hmm...
autossani saattaa olla sama vika, ajattelin että se voisi olal akussa.
tai www.huuto.net
hmm...
autossani saattaa olla sama vika, ajattelin että se voisi olal akussa.
[ot]jooettähuh.. jos nimimerkistä laskettavissa ikä niin en minä ainakaan 8 vuotta sitten olis ihan noin kysyny kuitenkaan?
nimittäin itse etsiskelen lähes joka päivä googlella josko löytyisi jokin uusi sivusto missä mahtaisi olla tarpeellista tavaraa.[/ot](joku mode saa poistaa ihan vapaasti jos tykkää että jotenki asiaton vastaus
)
nimittäin itse etsiskelen lähes joka päivä googlella josko löytyisi jokin uusi sivusto missä mahtaisi olla tarpeellista tavaraa.[/ot](joku mode saa poistaa ihan vapaasti jos tykkää että jotenki asiaton vastaus