rengas-online

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
CalibraDTM
'Kapitän'
'Kapitän'

rengas-online

Viesti Kirjoittaja CalibraDTM »

osaako joku sanoa että mihin aikaan päivästä he tuovat tai voivat tuoda renkaat ovelleni?

Minkälainen auto sieltä oikein paukahtaa pihalleni kun ne tuodaan?

HJELP!!!!!!!!!!!!
Mua voi koittaa mut mua ei voi voittaa!!!!!!!

BLING BLING!! **tun köyhät! ;)
valkuainen
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja valkuainen »

mulle ainaki tuli ihan postin autolla...:)... eli silloin ku posti tulee ni tulee renkaatki....
....paino on voimaa, ylipaino on ylivoimaa....
@lepo
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja @lepo »

Mulle tuotetiin aamulla 09:00 eikä mitään ilmoteltu ennen
CalibraDTM
'Kapitän'
'Kapitän'

Entä kuinka monta päivää on mennyt siitä kun olette maksaneet, että ne renkaat on sitte tullu?

@lepo
'Kadett'
'Kadett'

Mulla meni melkeen kaksviikkoo mutta oli pääsiäispyhät välissä
JariS
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja JariS »

Mulle tuotiin kuorma-autolla,peräkkäisinä päivinä,ensin kaksi ja sitten kaksi,kun tulevat kahden renkaan lähetyksinä.Soittivat autosta mihin aikaan tuovat.Maanantaina tilasin ja seuraavan viikon Tiistaina ja Keskiviikkona tulivat.
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ioni »

CalibraDTM kirjoitti:Entä kuinka monta päivää on mennyt siitä kun olette maksaneet, että ne renkaat on sitte tullu?
Riippuu ihan renkaista. Jotkut saa parissa päivässä kun on varastotavaraa, joissakin menee 3-4 viikkoa.

Yleensä renkaat tulevat aamulla 7-9 aikaan. itselle tuotiin 7.30 ja meni 2 viikkoa maksusta. Renkaina Falken FK452 225/45/17.
TBD
CalibraDTM
'Kapitän'
'Kapitän'

Kuinka lähellä tuo toimitus aika on sitä päivää jonka he ilmoittavat renkaiden toimituspäiväksi? :roll:

@lepo
'Kadett'
'Kadett'

ilmotettiin että perjantaina tulis mutta tuliki vasta tiistaina eli ainaki mun tapauksessa muutama päivä myöhässä
HarMa
'Kadett'
'Kadett'

rengas-online

Viesti Kirjoittaja HarMa »

Itse tilasin renkaat joskus huhtikuussa eräs ti ja torstaina tuli s-postia, jossa kertoivat oletetun toimituspäivän olevan seuraavan viikon ti. Eli tasan viikko. Renkaat tuli loppujen lopuksi ke aamuna postin mukana. Palvelu oli hyvää, vaikka ajattelin kyllä kun rahat laitoin tililtä että näinköhän renkaita koskaan tulen näkemään.

Ps: pikku vinkki. jos tilaat vähänkin erikoisemmat gummit niin varmista että niitä saa myös suomesta tai tilaa 5-6 kpl. Iteltä meni yhdestä renkaasta naula läpi. Tietenkään renkaita ei enää rengas-onlinen sivulta löytyny eikä niitä Suomessa myydä. Ei muuta ku rengasliikkeeseen ja tubeless-paikka. on kyllä kestäny.
No niin no!!
Altti450
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Altti450 »

Terppa, kyselisin sellaista, että kannattaako odotella syksyn rengas-alea vai ostaa suoraan rengas-onlinesta?

Tarvitsisin satsin 205/55/16 kumeja G caravanin alle. Nykyiset Michelinit ovat hiljaiset ja tulevatkin kumit saisivat olla. Ajattelin kokeilla kohtuuhintaisia kumeja, esim. Nokian NRe:t 73,70/kpl tai Toyo proxes 78,80/kpl? Mitä noista sanotte? Mites nuo Nankangit?
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
MTL
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja MTL »

Altti450
Omassa ompussa oli ennen Nokian NRe:t ja nyt tuollaiset halpis renkaat tuolta rengasonlinesta merkiltään Linglong. :lol: Ihan yhtä hiljaisia molemmat. Tuohon hintaan mitä nuo Toyo ja Nokialaiset maksaa saa jo 215/45 r17 Linglongit.
Ja eikös se ole sillain että jos rengasääniä kuuluu liikaa niin radiota kovemmalle. :o
temmez2
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja temmez2 »

Tilasin keväällä Nankangit 205/40 17 ja on aika hiljaset&hyvät ajaa ei kovinkaan uraherkät.Taidan seuraavaksikin tilata samat,posti toi työpaikalle. :lollis:
OCF Sprinttikunkku 2010

Viesti Kirjoittaja Ville »

Käyttäkääpäs pojat searcia, tästä on juttua paljon. Ja ainakin minä suosittelen rengas-onlinea :D
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
J.S.T
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja J.S.T »

MTL kirjoitti:
Altti450
Omassa ompussa oli ennen Nokian NRe:t ja nyt tuollaiset halpis renkaat tuolta rengasonlinesta merkiltään Linglong. :lol: Ihan yhtä hiljaisia molemmat. Tuohon hintaan mitä nuo Toyo ja Nokialaiset maksaa saa jo 215/45 r17 Linglongit.
Ja eikös se ole sillain että jos rengasääniä kuuluu liikaa niin radiota kovemmalle. :o
Haha ei vittu repesin Linglong hah :lollis: (siis tuolle nimelle) -(z)-
Vastaa Viestiin