Saisin halvalla saksasta ATE Powerdisk levyt eikä hintaeroa näiden yllämainittujen kokojen välillä ole kuin pari egroa
Jarrulevyjen vaihto
Jarrulevyjen vaihto
Pitäisi vaihtaa b vectran jarrulevyt ja palat. Samalla mietin että voiko laittaa 288x25mm levyt 256x24mm sijaan?? Pitääkö vaihtaa jarrusatulat jos laittaa isommat levyt eteen??? Autohan on 1.8 vectra jossa on pulttijakona 4x100. Onko kellään kokemusta tämmösestä rempasta???
Saisin halvalla saksasta ATE Powerdisk levyt eikä hintaeroa näiden yllämainittujen kokojen välillä ole kuin pari egroa
Mulla on -97 vectra cd sport ja siinä on viisipulttinen jako.
Tarkoittaako tämä sitten automaagisesti sitä että siinä on nämä isommat jarrulevyt? Olis ilmeisesti levyjen vaihto pian ajankohtainen kun alkaa olla paksuus minimissä. Hessumobiili myy Brembon 288x25-millisiä hintaan 49,50/kpl joten ajattelin ostaa semmoset.
Tarkoittaako tämä sitten automaagisesti sitä että siinä on nämä isommat jarrulevyt? Olis ilmeisesti levyjen vaihto pian ajankohtainen kun alkaa olla paksuus minimissä. Hessumobiili myy Brembon 288x25-millisiä hintaan 49,50/kpl joten ajattelin ostaa semmoset.
Sitä se on...
Kyllä.Cyrbanen kirjoitti:Mulla on -97 vectra cd sport ja siinä on viisipulttinen jako.
Tarkoittaako tämä sitten automaagisesti sitä että siinä on nämä isommat jarrulevyt?
Linkki
Uritetut, reiìtetyt vai umpinaiset?Cyrbanen kirjoitti:Hessumobiili myy Brembon 288x25-millisiä hintaan 49,50/kpl joten ajattelin ostaa semmoset.
Linkki
No mikäs olis edullisin tapa vaihtaa levyt 8v Calibraan isommiksi? 4x100 jakohan siinäkin on. Jos ainakin eteen saisi isommat levyt, kun pitää tässä muutenkin vaihtaa. Mitkä levyt eteen ja mitkä jarrusatulat? Tarviiko jotain muuta esim kiinnikket jarrusatulalle? Tarviiko asia muutoskatsastuksen?
15":nen vanne olisi syytä edelleen mennä alle.
Aten levyjä olen itekkin kattonut, mutta samalla sinne voisi vaihtaa isommassa koossa ne levyt. Jarrutehoa kun ei liikaa voi olla.
EDIT: Monimäntäiset satulat kannattaa pistää että niissä olisi tehoa?
15":nen vanne olisi syytä edelleen mennä alle.
Aten levyjä olen itekkin kattonut, mutta samalla sinne voisi vaihtaa isommassa koossa ne levyt. Jarrutehoa kun ei liikaa voi olla.
EDIT: Monimäntäiset satulat kannattaa pistää että niissä olisi tehoa?
Re: Jarrulevyjen vaihto
Minkä levyt nuo ovat? Turbo Calibrassa näkyisi olevan Ø 284 mm, 24,0 mm. Selviäisikö noilla yhtään helpommin?ändy kirjoitti:288x25mm levyt 256x24mm sijaan
B Vectrasta nuo helpoiten löydät. 2.0-> -99 ja faceliftin jälkeen tais olla joka mallissa. Sama vaiva laittoi kummat tahansa.JaspaJami kirjoitti:Minkä levyt nuo ovat? Turbo Calibrassa näkyisi olevan Ø 284 mm, 24,0 mm. Selviäisikö noilla yhtään helpommin?ändy kirjoitti:288x25mm levyt 256x24mm sijaan
Jos en paljon väärin muista niin uudemmissa turbocalleista löytyisi myös. Ainakin mulla on sellaiset toistaiseksi calibran alla ja tahtoo suuremmat..JaspaJami kirjoitti:Minkä levyt nuo ovat? Turbo Calibrassa näkyisi olevan Ø 284 mm, 24,0 mm. Selviäisikö noilla yhtään helpommin?ändy kirjoitti:288x25mm levyt 256x24mm sijaan

Mitkä levyt ja satulat kuvissa?masa_158 kirjoitti:Jos en paljon väärin muista niin uudemmissa turbocalleista löytyisi myös. Ainakin mulla on sellaiset toistaiseksi calibran alla ja tahtoo suuremmat.. :lol:JaspaJami kirjoitti:Minkä levyt nuo ovat? Turbo Calibrassa näkyisi olevan Ø 284 mm, 24,0 mm. Selviäisikö noilla yhtään helpommin?ändy kirjoitti:288x25mm levyt 256x24mm sijaan
Siis levyt on myynnissä vai? Mikä hinta, pistä privaa.masa_158 kirjoitti:Levyt EBC (myynnissä halvat) Ja satulat wilwood superlitet, vanteiden sopivuus tiukkaa orkkisvanteet pyörii just 15mm pacerilla(satula liian paksu).
Mitkä orkkisvanteet mahtuu juuri ja juuri pyörimään? 15" vai 14". 15" opelin 16v:n orkkisvanteet mulla on talvivanteina joten ne olis kiva pyöriä.