alumiinivanteen maalaus

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
AM
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja AM »

Mitä tuossa vuosien varrella ukon puuhia seuraillut, niin se pulverimaalautti ennen talvea Astransa hiekkapuhalletut talvirenkaiden peltivanteet ja mitä niitä tuossa tallissa nyt katsellut, niin kovin on ruoste puskenut pintaan... :roll:

Toisen autonsa peltivanteet se maalasi kolme talvea sitten itse ruiskulla ja kumman kyllä ruostetta ei niissä vanteissa ole missään :D

Metalliteollisuuden alihankkijana toimivan pulverimaalaamon ja itse räpelletyn pinnan kestossa oma tuotos vie pinnat kotiin 100-0 ;)
Astra GSI 2.3T MY95
Saab 9-5 Aero MY01

Kuva
Peetrus
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Peetrus »

AM kirjoitti:Mitä tuossa vuosien varrella ukon puuhia seuraillut, niin se pulverimaalautti ennen talvea Astransa hiekkapuhalletut talvirenkaiden peltivanteet ja mitä niitä tuossa tallissa nyt katsellut, niin kovin on ruoste puskenut pintaan... :roll:

Toisen autonsa peltivanteet se maalasi kolme talvea sitten itse ruiskulla ja kumman kyllä ruostetta ei niissä vanteissa ole missään :D

Metalliteollisuuden alihankkijana toimivan pulverimaalaamon ja itse räpelletyn pinnan kestossa oma tuotos vie pinnat kotiin 100-0 ;)
Tässä tapauksessa maalari ei ole ruostetta poistanut kokonaan maalin alta, tai maalannut sisäkäyttöön tarkoitetulla maalilla, ei sen kummempaa.
Vastaa Viestiin