Sport Astra Oulun Autoliikkeessä - ZIH-970

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Tvisuri
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Tvisuri »

Tietääkö kukaan autosta yhtikäs mitään? Millasella pidolla on ollut jne? Kävin tänään koeajamassa ja ajotuntuma oli ihan jämäkkä, vaikka mittarissa oli 180 tkm, mutta ulkoasu repsotti sieltä täältä. Niin ja vuosimalli on 1999 ja väri tummansinen/violetti.
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori

Viesti Kirjoittaja madi »

minä en tuosta auto liikkeestä kyllä ostas mitään autoa on NIIN PERSEESTÄ NIIN PERSEESTÄ
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
Jaakko-
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakko- »

On 2003-02-10 22:36, madi wrote:
minä en tuosta auto liikkeestä kyllä ostas mitään autoa on NIIN PERSEESTÄ NIIN PERSEESTÄ
Millä perusteella tuolta ei kannata ostaa mitään. Miks on perseestä?
Woge
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Woge »

Mulla jäi kans auto ostamattaq tuolta kun palvelu oli mitä oli. olin n. vuosi aikaa aivan tosimielellä hakemassa vähänajettua vecculia ja tuolla sitten katselin autoja kunnes myyjä tuli ja kertoi minulle jokseenkin näin: "ne halvemmat autot on tuollapäin, niitähän sä haet?" Meni muuten myyjä punaiseks kun sanoin että jollei raha kelpaa niin moro! ja painuin pihalle! enkä ole toista kertaa päätäni liikkeeseen pistänyt! Ostin muuten sitten volkkarin kun ei mulle Opelia myyty...
Tvisuri
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Tvisuri »

Joo en minäkään sieltä mitään ostamassa ollu, kuhan kävin antamassa kenkää sille Astralle ja kokeilemassa miten se eroaa omasta 1.6 16v:stä. Myyjä oli tälläkin kertaa täys mulkku (en kehdannut edes sieventää tai sensuroida tuota sanaa), Astralla oli hintaa 12900€ ja jos olisin antanut Vectrani vaihdossa, niin välirahaa ei ois tarvittu ku 5900€, reilun olonen kaveri se myyjä! :smile:
Jaakko-
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakko- »

Löyty tuo auto netistäkin jos jotaki kiinnostaa? Kuvaa ei ollu.
http://www.viivatieto.fi/autohallinto/c ... ro=ZIH-970
Vastaa Viestiin