On varmaan ennenkin käyty tämä asia täällä läpi, mutta en jaksanut ruveta ettimään...
Eli mikä on GSI 16V:veen vakio varustelu?
Onko kaikissa vakiona esim. digimittaristo, sähkölasit, kattoluukku?
Auttakaa tietämätöntä =(
Kadett GSI 16V
Jaa, tuntuu kyllä todella hassulta, että tuota olisi tehty analogisena mittarinakin. Ainakin omissa on aina ollut digimittaristo ja lehdissä, kun tuota GSI:tä on testattu on aina ollut digimittari "GSI:n erikoisuus", jota on aina vielä haukuttu epäselväksi. Muistaakseni ohjekirjakin puhuu digimittareista GSI-malleissa.
No kai sen on voinut saada pois mutta ainakin minusta kaikki aidot GSI:t ovat varustettu digimittareilla. En ole yhteenkään aitoon GSI:hin suomesssa törmännyt missä ei olisi ollut digimittari ja olen niitä on "pari" kappaletta nähty!
Jos jollain on kuitenkin ihan kovaa faktaa asiasta niin olen hiljaa ja sen jälkeen voin sanoa, että tiedän taas asiasta hiukan enemmän!
<font size=-1>[ This Message was edited by: SAP on 2003-02-12 20:38 ]</font>
No kai sen on voinut saada pois mutta ainakin minusta kaikki aidot GSI:t ovat varustettu digimittareilla. En ole yhteenkään aitoon GSI:hin suomesssa törmännyt missä ei olisi ollut digimittari ja olen niitä on "pari" kappaletta nähty!
Jos jollain on kuitenkin ihan kovaa faktaa asiasta niin olen hiljaa ja sen jälkeen voin sanoa, että tiedän taas asiasta hiukan enemmän!
<font size=-1>[ This Message was edited by: SAP on 2003-02-12 20:38 ]</font>
On saanut viisiovisenakin, taitaa vaan olla aika paljon harvinaisempi kuin kolmeovinen.
Kolmeovinenkin on koriltaan cc, taitaa tyyppikilpikin sanoa E-CC.
Kolmeovinenkin on koriltaan cc, taitaa tyyppikilpikin sanoa E-CC.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B