Kyselin eilen vaihtotyön hintaa Pohjois-Helsingin Autosta. Myyjä sanoi maksavan 100 euroa, koska vaihtoon menee aikaa 1,5 tuntia kun "taka-akselin kanssa pitää värkätä". Iskarit olisi maksaneet 66 euroa/kpl.
Hain kuitenkin uudet kaasuiskarit Ekegreniltä ja vaihdoin itse. Hinta 55 euroa/kpl.
Kotona mulla on pieni hallitunkki käytössä, vaihtoon meni vaatteiden vaihto ja koeajo mukaan lukien ½ tuntia.
Molemmissa vanhoissa oli yläpusla irti ja putosi maahan kun irroitin. Oli siis aika tullut niillä täyteen. Olen ajanut niillä 254 tkm, seuraavaksi vaihdan etuiskarit.
Takaiskareiden vaihto Astra G farkku
Takaiskareiden vaihto Astra G farkku
Astra Dti 2.0 Y20DTH -99, MYYTY
HD 1200S -98 juhlamalli, myynnissä 8499;-
Audi A3 AMB 2.0 TDi Quattro -06
HD 1200S -98 juhlamalli, myynnissä 8499;-
Audi A3 AMB 2.0 TDi Quattro -06
Re: Takaiskareiden vaihto Astra G farkku
Vai taka-akselin kanssa pitää värkätä? KaikenlaistaMha kirjoitti:Kyselin eilen vaihtotyön hintaa Pohjois-Helsingin Autosta. Myyjä sanoi maksavan 100 euroa, koska vaihtoon menee aikaa 1,5 tuntia kun "taka-akselin kanssa pitää värkätä".
Etupää ei taida sitten mennä 1/2 tuntiin...
Re: Takaiskareiden vaihto Astra G farkku
No joo ei tuo takapää oo kyllä kummonen, etupään kans menee n.30-45min per puoli...Iro kirjoitti:Vai taka-akselin kanssa pitää värkätä? KaikenlaistaMha kirjoitti:Kyselin eilen vaihtotyön hintaa Pohjois-Helsingin Autosta. Myyjä sanoi maksavan 100 euroa, koska vaihtoon menee aikaa 1,5 tuntia kun "taka-akselin kanssa pitää värkätä".![]()
Etupää ei taida sitten mennä 1/2 tuntiin...
Ei se etupää kovin kummonen oo jos vain työkalut löytyy...
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Itsellä maksoi koko alustan vaihtoa Tampereella Tammer-Dieselissä viime vuonna 125,-
Kulmien säätö Euromasterilla oli 50,-
Kulmien säätö Euromasterilla oli 50,-
Projektit ja esittelyt
Opel Astra H wagon opc-line 2007
Nyt täytyy tunnustaa että ei kyllä hajuakaan.Kaitzu kirjoitti:Onkos Euromasterilla millaset vehkeet kulmiensäätöön???
Laser 4-pyörä???
Jätin auton pihaan ja hain muistaakseni tunnin päästä.
Nimimerkki Antero varmaan osaa sanoa varmasti.
Projektit ja esittelyt