mitä riskejä näin paljon ajetuissa diisseleissä voisi olla
omega 2,2Dti ostanko?
omega 2,2Dti ostanko?
Tuossa seinäjoen rinta-joupilta tuli yksi suht.kiinnostava omega 2,2 dti koneella..hinta 16900€ näytti olevan kohtuullinen 2003 -vuosimallin omegaan mutta toisaalta mittarissa oli jo 250 tuhatta ajettuna
ruostetta näin uusissa ei ainakaan pitäisi olla 
-
Opel Astra
- 'Senator'

Onkohan tuo se nimierkki J. Kuusiston omega? Näyttää hyvin samalta ja kilometrit täsmää. Tässä yks topikki tuosta Ompusta http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... highlight= Varmista asia vielä tuolta J. Kuusistolta, autossa oli muistaakseni jotain ongelmia ja kyseessähän oli entinen taksi (ei varmaan yllätys noilla kilometreillä). Jos olen erehtynyt autosta, niin unohda äskeinen mukemasi... 
Nykyisin: Mercedes Benz C220Cdi Avantgarde -06
Ex: G-Astra 2.0i -00, C-Vectra 2.2 Dti -02, Seat Leon 1.9 Tdi -07, Honda Accord 2.2 i-CTDi -06
Ex: G-Astra 2.0i -00, C-Vectra 2.2 Dti -02, Seat Leon 1.9 Tdi -07, Honda Accord 2.2 i-CTDi -06
-
Opel Astra
- 'Senator'

Kuten aikaisemmasta viestistä varmaan huomasit, informoin zorroa siitä, että kyseinen auto lienee yhden foorumilla pyörivän opelistin entinen auto ja häneen kannattaa olla yhteydessä ja tarkistaa asia. Lisäksi laitoin näkyviin yhden linkin topikkiin, joka käsitteli Omegaa, mutta en kommentoinut tuota kiristinpultin laukeamista millään tavalla (itse asiassa luin vasta äsken tuon topikin läpi). Muistelin samalla, että auto oli entinen taksi ja autossa oli jotain ongelmaa (voi olla, että muistan väärin), joka kannattaa myöskin selvittää edelliseltä omistajalta. Eli mun mielestä en ollut tuota Omegan ostamista vastaan millään tavalla (sillä ei mun asiantuntemus edes riitä antamaan kritiikkiä tuosta autosta).Veccura A kirjoitti:..ja miksihän tuo Omega ei voisi olla ihan ostettava, vaikka tuon topicin lukeekin läpi? Ei kait nyt yksi kiristinpultti (joka vielä vaihdettiin) koko autosta huonoa tee?
Nykyisin: Mercedes Benz C220Cdi Avantgarde -06
Rekkarin perusteella on sama auto. Olisin vaihtanut edellisen omistajan kanssa mutta välirahaeroksi jäi 2ke mitä en halunnut korottaa.MakeTku kirjoitti:Jos on sama auto niin muista ainakin tingata kunnolla, kun samaa autoa kaupiteltiin jollain 14 tonnilla viimeksi..
tämä siis JOS kyseessä sama auto
Astra Dti 2.0 Y20DTH -99, MYYTY
HD 1200S -98 juhlamalli, myynnissä 8499;-
Audi A3 AMB 2.0 TDi Quattro -06
HD 1200S -98 juhlamalli, myynnissä 8499;-
Audi A3 AMB 2.0 TDi Quattro -06