Samoja kokemuksia on. Antoivat vielä vinkin, jolla sain vakuutusyhtiön maksamaan osan työstä. Kyllä kannattaa teettää suojahommat ammattilaisella, itse ainakin autoa ostaessani osaan laskea arvoa edellisen omistajan teettämälle ruosteenestokäsittelylle.On 2003-02-12 10:46, 4n77i wrote:
Mä käytin Astran Finikor-käsittelyssä täällä Jyväskylässä Autosuojaamo Haarniskassa. Ainakin työn jälki oli todella hyvä ja palvelu pelaa.
Neuvoa tarvittu, aiheenä ruostesuojaus ja riskinä satojen eu
Ammattikouluun vieminen tosiaankin on iso riski. Kannattaa harkita tarkkaan mihin vie autonsa, varsinkin jos on hitsattavaa. Olen nähnyt ja kuullut, että jopa jotkut firmat käyttävät mätähitsauksissa päällekkäis paikkauksia. Massauksessa ei oikeastaan ole muuta kuin alustan kunnollinen pesu, ruosteiden poisto ja ei-massattavien osien, kuten naaman suojaus;). Kunnon tulokseen tosin päästään vasta kun massa vedetään puhtaalle peltipinnalle ruiskutetun maalin päälle. Jokapaikassa eivät välttämättä poista kokonaan vanhaa massaa, pesevät kuulemma Dini-Autossakin vaan painepesurilla suurimmat pois.
Ei nyt ihan Vaasan naapurista mutta kohtuullisen ajomatkan päästä löytyy Härmän ruosteenesto / Timo Rantala. On valtuutettu Tectyl-liike. Itsellä jo kokemuksia kahden auton osalta. Palvelu pelaa eikä muutakaan valittamista. Puhelinnumero kyseiseen firmaan on 06-4845202On 2003-02-12 20:09, plumber wrote:
Osaako kukaan kertoa saman alan firmaa Vaasan suunnalta. Josta sais ostaa kyseisiä palveluita.
Niin, alustaa ja koteloita pestessä pitää tehdä huolellista työtä. Hyörypainepesussa lähtee irti se mikä siellä on irtoamassa, se mikä jää, pysyy. Alustan pesun jälkeen tehdään korin kunnon tarkastus ja siitä pöytäkirja jos aihetta on.
Oli siis hyvä ratkaisu antaa ruosteenestokäsittelyn teko ammatilaisten käsiin.
Oli siis hyvä ratkaisu antaa ruosteenestokäsittelyn teko ammatilaisten käsiin.