eli onko mitään kokemuksia firmasta??? ajattelin hommata sieltä calibraan korisatsia mutta jos on huono paikka niin sitten väsään itse koko korisarjan mutta laittakaa nyt mielipiteitä&kokemuksia
Asiallista toimintaa heillä on. Se on kaverin kaverin pitämä firma. Pari kaveria on tilannut heidän kauttaan ihan asiallisen näköisiä hilppeitä calibraan.
no se on kiva koska tilasin just calibraan etuhelman ja olis vielä tarkotus tilata jotain muuta kivaa näppärää kun voi tilata suoraan netistä pystykkö viemään sinne sanomaa että lisää osia calibraan niin olisin onnellinen
Hmm, noihan on dc-icen sarjoja elikkä lasikuituisia. Kuulemma on hemmetin ohkasia ja hajois helposti. Ei nyt riegerin alahuuli
maksa hirveästi verrattuna dc-icen vastaavaan
170e vs 200e. Itse laitan varmaan ihan riegerin muoviset osat ja tuolta dc-iceltä tilaan luomet ja takaspoikan.
No eipä se "aito" luomilippakaan paljoa maksa. (50e)
Ja mukaan saa TÜV-paperit,(joita ei noiden feikkien mukana saa?). Papruistakin on(?) mahdollisesti hyötyä katsastuksessa.
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15 BMW e46 ///M3 Cabrio '01
no joo aika pieni ero on hinnan suhteen mutta tuon helman voi vahvistaa itse jos tarvii lasikuidulla ihan hyviä nuo tuotteet on jos aattelee hinta/laatusuhde