Astra G:stä pakosarja halki
Astra G:stä pakosarja halki
onko kovinkin yleistä että tuo pakosarja halkeaa? paljonko uuden hinta? vai kannattaako ostaa peltisarja samantien? kai sitä vois hitsaamalla koittaa korjata...tympäsee kyllä ku auton on ollut mulla vasta reilun kuukauden ja nyt on jo ilmennyt abs&luistoneston valot palaa kojetaulussa nyt tämä pakosarja 
Perseet olalle ja maha kottikärryyn!
Mulla ainakin on ollut tuo sama ongelma. Hitsattuna se on nyt kestänyt vajaa pari vuotta ja muistaakseni tuota hitsausta kokeiltiin pakosarjan hunajaisen hinnan takia. Jos alat vaihtamaan itse tuota pakosarjaa niin varaudu siihen, että sieltä voipi napsahtaa pultit aika helposti poikki.
Kannattaa sitten samalla vaihtaa myös pakosarjan tiiviste.
paikallisen opel huollon kautta saan hitsaukseen pakosarjan ja ei maksa ku 30e. Ei mun mielestä paha hinta ole ku aattelee että uus on 250e
uus tiiviste on jo jemmassa ja yks tuttu autoasentaja aiko asennella ton. Pitää toivoa ettei lisää vikoja tulis ku onhan nuita jo aivan harmiksi asti ilmennyt
uus tiiviste on jo jemmassa ja yks tuttu autoasentaja aiko asennella ton. Pitää toivoa ettei lisää vikoja tulis ku onhan nuita jo aivan harmiksi asti ilmennyt
-
Opel Astra
- 'Senator'

Mun edellisestä vm. -00 Astrasta meni myös pakosarja halki. Eivät uskaltaneet sanoa sitä tyyppiviaksi, mutta ilmeisesti kuitenkin on sellainen. Ootko ostanut autosi yksityiseltä vai liikkeestä?
Nykyisin: Mercedes Benz C220Cdi Avantgarde -06
Ex: G-Astra 2.0i -00, C-Vectra 2.2 Dti -02, Seat Leon 1.9 Tdi -07, Honda Accord 2.2 i-CTDi -06
Ex: G-Astra 2.0i -00, C-Vectra 2.2 Dti -02, Seat Leon 1.9 Tdi -07, Honda Accord 2.2 i-CTDi -06
yksityiseltä ostin. Olivat katastusmiehet kirjoittanut lappuihin että pakosarjan tiiviste vuotaa mutta ku otti sen suojapellin pois niin näki mitä todellisuudessa oli tapahtunu.
Ilmeisesti myös alkuperäisessä tiivisteessä on jotain vikaa ollut ku tiiviste malli on vaihtunut erilaiseksi jossain vaiheessä -99 vuosimallin autoissa. Alkuperäismallia olevaa tiivistettä ei ollut enään ees saatavilla. Näin ainakin paikallisessa opel huollossa meinasivat.
Tiiä sitte huijasivatko vaan ku tämä uudemman mallin tiiviste oli kolme kertaa kalliimpi

Ilmeisesti myös alkuperäisessä tiivisteessä on jotain vikaa ollut ku tiiviste malli on vaihtunut erilaiseksi jossain vaiheessä -99 vuosimallin autoissa. Alkuperäismallia olevaa tiivistettä ei ollut enään ees saatavilla. Näin ainakin paikallisessa opel huollossa meinasivat.
Tiiä sitte huijasivatko vaan ku tämä uudemman mallin tiiviste oli kolme kertaa kalliimpi
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti: