Itselläni kun koko putkisto näyttää vakiolta ja ulostulo on sellainen krominvärinen tuplaneliö mallinen, mutta samanlaisen olen nähnyt vain yhdessä toisessa Calibrassa. Laittakaahan vaikka minkälaisilla ulostuloilla teidän vakio calibrat on/on ollut (esim. kuvia). En tiedä miten tää nyt mua kiinnostaa, mutta asia jäi vaan vaivaamaan
Calibran vakio ulostuloista ja putkistoista
Calibran vakio ulostuloista ja putkistoista
Tuli tässä vaan mieleen, että minkähänlaisilla ulostuloilla on Calibrojen vakio putkistot ollu ja onko samantekniikkaisia calleja lähteny monenkinlaisilla eri putkistoilla tehtaalta? 8V, 16V, V6 ja turboissa kaikissa ollut lienee erilaiset. Pystyykö ulostulosta päättelemään yhtään sitä mikä kone callessa on, jos siis puhutaan täysin vakio autosta? Varmasti vaikuttaa myös vuosimalli ja mahdollisesti sekin missä auto on kasattu jne.
Itselläni kun koko putkisto näyttää vakiolta ja ulostulo on sellainen krominvärinen tuplaneliö mallinen, mutta samanlaisen olen nähnyt vain yhdessä toisessa Calibrassa. Laittakaahan vaikka minkälaisilla ulostuloilla teidän vakio calibrat on/on ollut (esim. kuvia). En tiedä miten tää nyt mua kiinnostaa, mutta asia jäi vaan vaivaamaan
Re: Calibran vakio ulostuloista ja putkistoista
Itsellä on kummatkin 8v:t ollut sellasella yhdellä soikean muotoisella ulostulolla. Eikös tuo tuplaneliö ole vakio 16v:n ulostulo.
Re: Calibran vakio ulostuloista ja putkistoista
16V mustat tupla neliötJaspaJami kirjoitti:Itsellä on kummatkin 8v:t ollut sellasella yhdellä soikean muotoisella ulostulolla. Eikös tuo tuplaneliö ole vakio 16v:n ulostulo.
16V Turbo kromiset tupla neliöt
8V yksi ovaali
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...