Tarkoitan juuri sitä, missä äijät tekevät kaikkea tyhmää "Don't worry, there's no sugar" -lauseen voimin?
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Jos tämän ja ipan kysymyksen yhdistää, voisi pienellä päättelyketjulla olettaa sukkien katoavan toisten vaatteiden sisään. Siinä nurin päin kääntyessähän pieni sukka helposti ajautuu paidan alle. Toisin sanoen muut vaatteet syövät sukkasi. Mysteeristä...J.Toivanen kirjoitti:jatkoa ipan kysymykseen. Minne katoaa tennissukat (tai ainakin toinen) pesun aikana?
En ole lukenut vielä koko topicia läpi, mutta jokohan joku on ehtinyt ihmettelemään, mihin suuntaan vesi pyörii pesualtaassa päiväntasaajan kohdalla?
Tuohon on halppo vastata! Minulle niitä parittomia sukkia on kertyny aikamoinen korillinen... minun luota voi noutaa omansa tuntomerkkejä vastaan!J.Toivanen kirjoitti:jatkoa ipan kysymykseen. Minne katoaa tennissukat (tai ainakin toinen) pesun aikana?
OCFormulatietäjä 2012 & 2019
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
Eipä kai,mutta joskus tuli huvinvuoksi kokeiltua,kun jossain ohjelmassa väittivät että pohjoisella pallonpuoliskolla pyörii eri suuntaan,kuin eteläisellä.shoon kirjoitti:En ole lukenut vielä koko topicia läpi, mutta jokohan joku on ehtinyt ihmettelemään, mihin suuntaan vesi pyörii pesualtaassa päiväntasaajan kohdalla?
Kyllä se vesi vaan yhtälailla molempiin suuntiin pyörii täällä pohjolassakin
TJT kirjoitti:Eipä kai,mutta joskus tuli huvinvuoksi kokeiltua,kun jossain ohjelmassa väittivät että pohjoisella pallonpuoliskolla pyörii eri suuntaan,kuin eteläisellä.shoon kirjoitti:En ole lukenut vielä koko topicia läpi, mutta jokohan joku on ehtinyt ihmettelemään, mihin suuntaan vesi pyörii pesualtaassa päiväntasaajan kohdalla?
joskus näin töllöstä ohjelman missä olivat päiväntasaajan kohdilla ja testasivat tota pyörimis ilmiöö.kyllä siinä ainaskin vesi pyöri erisuuntiin eri puolella tasaajaa,ja taasaajan kohdalla ei ollu pyörrettä ollenkaan.testi altaana oli tavan lavuaari.
tiiä sit oliko se vaan joku temppu.vaan oon minä tähän päivään asti uskonu sen todeks.
Lähtee ku nakki haulikosta
Kyseessä on siis Coriolis-ilmiö. Tavallisessa lavuaarissa ilmiötä ei voi havaita, mutta suuremmassa mittakaavassa kylläkin.jamppu_ kirjoitti:TJT kirjoitti:Eipä kai,mutta joskus tuli huvinvuoksi kokeiltua,kun jossain ohjelmassa väittivät että pohjoisella pallonpuoliskolla pyörii eri suuntaan,kuin eteläisellä.shoon kirjoitti:En ole lukenut vielä koko topicia läpi, mutta jokohan joku on ehtinyt ihmettelemään, mihin suuntaan vesi pyörii pesualtaassa päiväntasaajan kohdalla?
joskus näin töllöstä ohjelman missä olivat päiväntasaajan kohdilla ja testasivat tota pyörimis ilmiöö.kyllä siinä ainaskin vesi pyöri erisuuntiin eri puolella tasaajaa,ja taasaajan kohdalla ei ollu pyörrettä ollenkaan.testi altaana oli tavan lavuaari.
tiiä sit oliko se vaan joku temppu.vaan oon minä tähän päivään asti uskonu sen todeks.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Coriolis-ilmi%C3%B6
Erään teorian mukaan kysymys ja vastaus eivät voi olla olemassa samassa maailmankaikkeudessa. Jos kysymys joskus selviää, koko maailmankaikkeus romahtaa ja tilalle tulee jotain vielä käsittämättömämpää ja monimutkaisempaa. Erään toisen teorian mukaan näin on jo tapahtunut.Johnny Rageous kirjoitti:Tuo 42 ei ole elämän tarkoitus vaan vastaus kysymykseen elämästä, maailmankaikkeudesta ja kaikesta..
Mutta mikä on se kysymys??
Heippa ja kiitos kaloista!
Mutta kumpi oli ensin: muna vai kana?
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---