Omega 3000 '90
Myös nìitä olen tässä himoinnut mutta liekkö jo menneet?patrick kirjoitti:Tuolla Myydään -osastolla joku kaupitteli tällä viikolla Steinmetz ST1:siä.. Siinä olisi vanteet isolla V:llä!
Nyt harmittaa melkein, että menin jo aikaisemmin vanteet ostamaan, sillä nuo olisi varmaan tullut vaikkapa haettua Pääkaupunkiseudulta asti!
Vähän päivitystä tähänkin. VAnteita ei vielä hankittuna kun rahan menoa ihan tarpeeksi muutenkin. Jakohihna ja kytkin tähän vaihdetaan mahd. äkkiä ja taas jarruremonttia tullut tehtyä. Käsijarrukengät vaihdoin, tai yritin kun kuskin puolella käsijarru hankasi. Sielä oli kengät ihan atomeina ja kaikki kiinnitysosat irti, poikki, kappaleina
Uusi ei saanut laitettua kun oli jarrukilpi murtunut rikki siitä kohtaa mihin jarrukengän kiinnitys tappi tulee.
Edit: Sitähän mun piti kehua että muutoin auto on toiminut kuin ajatus joka on tämän kärryn kohdalla varsin erikoista
Janne M: Avain tuli ja oli passeli, kiitoksia siitä. Auto saattaisi olla syksyllä kaupan jos ketään kiinnostaa. Ennen sitä olis tarkoitus vaihtaa vielä reippaasti uutta osaa
ja maalata kärry.
Edit: Sitähän mun piti kehua että muutoin auto on toiminut kuin ajatus joka on tämän kärryn kohdalla varsin erikoista
Tuossa äsken soittelin maalarille ja kyselin milloin ja mihin hintaan onnistuisi.
Jos menee suunnitelman mukaan niin heinäkuun alussa voisi kiikuttaa maalaukseen. Ensin pitää tehdä pohjat itse, vaihtaa kaikki ovet, etulokasuojat ja kontinluukku. Väriksi haaveilen tällähetkellä valkeaa. Katsellaan nyt miten tämän kanssa käy.
Jos menee suunnitelman mukaan niin heinäkuun alussa voisi kiikuttaa maalaukseen. Ensin pitää tehdä pohjat itse, vaihtaa kaikki ovet, etulokasuojat ja kontinluukku. Väriksi haaveilen tällähetkellä valkeaa. Katsellaan nyt miten tämän kanssa käy.
Tämäkin taas vähän edistynyt. Irrallaan olevat "uudet" ovet ja kontinluukku maalattuna. Loppu autoon pohjat hyvää vauhtia edistymässä. Hommaa hiukan hankaloittaa se kun kesäautoksi hankittu corolla hajosi niin tämä toimii käyttöautona kokoajan ja töissä tulee oltua lähes joka päivä joten auton hinkkaamiselle ei jää aikaa kauheasti. Väriksi tuli opelin oma 474, casablanca weiss. Ei mikään erikoinen väri mutta omaa silmää mielyttää. Maalarille piti alunperin viedä mutta itse olen kuitenkin suihkinut maalin, tähän asti onnistunut aikalailla hyvin.