Gran Turismo 4
Siis hetkinen! Saako saman kisan ajettua uudestaan ja uudestaan ja silti saa sen voittoauton? Kertokaa nyt jo ihmeessä onko toi mahollista...? Meinaa paalusta pulaa. Saleen olis ostos listalla, mutta maksaa hunajaa...Saleenhan ei ollut modattu?
Ite aikoinani ostin alkuräveltämisen jälkeen AUdi S3 vai oliko se RS4, sen jälkeen alkoi peli sujumaan. Siinä oli virityspotetnttiaalia riittävästi ja hyvä ajaa, sääli ettei sillä pärjännyt noissa isoissa kisoissa.
Onkohan mulla M5? Taitaa olla, jos on niin sitä virittämään ja ajamaan Ei modattujen kisaa..
Kaikki vinkit on tervettulleita....
btw. Opel Calibra on aivan helmi tossa pelissä ja se Lotus Omega myös...
Ite aikoinani ostin alkuräveltämisen jälkeen AUdi S3 vai oliko se RS4, sen jälkeen alkoi peli sujumaan. Siinä oli virityspotetnttiaalia riittävästi ja hyvä ajaa, sääli ettei sillä pärjännyt noissa isoissa kisoissa.
Onkohan mulla M5? Taitaa olla, jos on niin sitä virittämään ja ajamaan Ei modattujen kisaa..
Kaikki vinkit on tervettulleita....
btw. Opel Calibra on aivan helmi tossa pelissä ja se Lotus Omega myös...
Chevrolet Trans Sport 3.4 V6 AT vm.98
Ex:Opel Omega 2.5 V6 AT Sport vm.99
Ex:Opel Omega 2.5 V6 AT Sport vm.99
Ei voittoautoa saa uudestaan muualla kuin "special conditions" kisoissa. Muualla ei tuu muuta kuin voittorahat uudestaan.-Petsku- kirjoitti:Kyllä tuo ona mahdollista ja aina saa voitto rahat ja auton uudelleen. Sama mahdollisuushan on ollu jo kaikissa GT sarjan peleis.Sendu kirjoitti:Siis hetkinen! Saako saman kisan ajettua uudestaan ja uudestaan ja silti saa sen voittoauton? Kertokaa nyt jo ihmeessä onko toi mahollista...?
Se kysyy ennenku peli alkaa että haluatko nollata ajetut tulokset ja yrittää palkintoa uudelleen. Sä voit siinä kohtaa valita vielä että ajatko pelkästään rahasta vai rahasta ja voittoautosta. Sen takia Special Conditions kisoissa tuo Rally de Umbria on helppoa rahaa, koska siinä saa palkinnoksi 265000 arvoisen tojotan rallimaasturin.Sendu kirjoitti:Eli meen vaikka johonkin rallikisaan ja ajan sen uudestaan, saan voittorahat/auton vaiko pelkästään rahat? Toihan on "hyvä" systeemi saada paalua. vaikka huijaustahan se on tavallaan, mutta ketä kiinnostaa? Ei ainakaan mua.
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
Kyllä mä ainakin oon saanu kaikista mistä voittaa auton niin sen myös uudelleen. Yleensähän nuo auton voitto kisat on niitä missä pitää useamman radan sarjan yhteispisteillä voittaa.Hakola kirjoitti:Ei voittoautoa saa uudestaan muualla kuin "special conditions" kisoissa. Muualla ei tuu muuta kuin voittorahat uudestaan.-Petsku- kirjoitti:Kyllä tuo ona mahdollista ja aina saa voitto rahat ja auton uudelleen. Sama mahdollisuushan on ollu jo kaikissa GT sarjan peleis.Sendu kirjoitti:Siis hetkinen! Saako saman kisan ajettua uudestaan ja uudestaan ja silti saa sen voittoauton? Kertokaa nyt jo ihmeessä onko toi mahollista...?
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
Mä oon kyllä edelleen tästä asiasta eri mieltäHakola kirjoitti:Ei onnistu muualla kuin Special Conditions puolella!!!
Muuten mulla olis autotalli väärällään samanlaisia autoja. Rahat saat mutta et autoja.
Hakola sun pitää tulla joskus meille koittaan
Joo siis sen verran korjausta että Championship-kisoissa tuo on mahdollista jos jaksaa ajaa ne 5-10 kisaa voittaen läpi. Mä en oo vaan koskaan niitä ajanu kahteen kertaan kun ei niin paljoa huvita ruuvata samoja kisoja
Mutta jos yrität vaikkapa jonkun merkkiluokan kisoja ajaa läpi niin ei niistä tuu ku rahat käteen ja palkintoautoa ei kahteen kertaan saa, koska kone ei edes missään vaiheessa kysy että nollataanko tulokset.
Mutta tuo Umbria on helppo ku mikä koska siinä on vain 2 kierrosta per kisa ja kisoja on vain 2 > helppoa rahaa.
Mutta jos yrität vaikkapa jonkun merkkiluokan kisoja ajaa läpi niin ei niistä tuu ku rahat käteen ja palkintoautoa ei kahteen kertaan saa, koska kone ei edes missään vaiheessa kysy että nollataanko tulokset.
Mutta tuo Umbria on helppo ku mikä koska siinä on vain 2 kierrosta per kisa ja kisoja on vain 2 > helppoa rahaa.
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
No niin päästiinhän me yhteis ymmärrykseenHakola kirjoitti:Joo siis sen verran korjausta että Championship-kisoissa tuo on mahdollista jos jaksaa ajaa ne 5-10 kisaa voittaen läpi. Mä en oo vaan koskaan niitä ajanu kahteen kertaan kun ei niin paljoa huvita ruuvata samoja kisoja![]()
Hitsi ku ei muist millä autol ajoin.Kaikki kuitenki kullalle.Täst ehkä apuu http://www.gtplanet.net/guides/index.ph ... ional_Hall
Täält löytyy iha hyvii vihjeit virittämisee ja säätämiseen. http://www.gtplanet.net/guides/index.php/Gran_Turismo_4