Gran Turismo 4
Niin joo lisätäkseni edelliseeni: Gt4 100% ja tallensin replayn vielä muistikortille tuosta kierrosajasta.
Speedster kisat olivatkin ovelia. Täyteen viritetyllä Speedsterillä en pärjänny. Ostin softin renkaat ja lintulaudan niin johan alkoi homma luisumaan. Lintulaudan downforce säädetty täysille. Alustan säätöihin en koskenut.
Siinäpä tais olla tärkeimmät pointit Speedsteri kisoihin.
Speedster kisat olivatkin ovelia. Täyteen viritetyllä Speedsterillä en pärjänny. Ostin softin renkaat ja lintulaudan niin johan alkoi homma luisumaan. Lintulaudan downforce säädetty täysille. Alustan säätöihin en koskenut.
Siinäpä tais olla tärkeimmät pointit Speedsteri kisoihin.
fuzaa kirjoitti:tulipahan sitten itekkin vaihteeks tota pelattua ja ongelma on edelleen sama kun aijeminkin eli millä autolla olisi mahdollisimman helppo voittaa tuolta Professional Eventsistä se supercar festival(tjms)? oon kokeillu ainakin 10:llä eri autoa ja yhdelläkään en pääse 3. paremmalle sijoitukselle missään niissä kisoissa
http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file ... mo_4_d.txt
tuossa jotain apua millä autoilla pärjää missäkin kisassa ja on siellä niihin vähän säätöjäkin annettu vaikka ei ihan parhaita olekkaan
ja tuossa sitten paljon muutakin:
http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/561066.html
Todennäköisesti väärässä.
tuli vedettyä jo toi tolla rx7:lla mutta kiitos kumminkin vinkeistäomega16T kirjoitti:fuzaa kirjoitti:tulipahan sitten itekkin vaihteeks tota pelattua ja ongelma on edelleen sama kun aijeminkin eli millä autolla olisi mahdollisimman helppo voittaa tuolta Professional Eventsistä se supercar festival(tjms)? oon kokeillu ainakin 10:llä eri autoa ja yhdelläkään en pääse 3. paremmalle sijoitukselle missään niissä kisoissa
http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file ... mo_4_d.txt
tuossa jotain apua millä autoilla pärjää missäkin kisassa ja on siellä niihin vähän säätöjäkin annettu vaikka ei ihan parhaita olekkaan
ja tuossa sitten paljon muutakin:
http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/561066.html
Mullakin oli about 6kk GT4 täysin koskematta, kunnes reilu viikko sitten yks ilta päätin laittaa sen tulille ja pelasinkin muutaman seuraavan päivän aikana 20% prossaa eteenpäin peliä (eli siis aika paljon)... tuli kyllä emännältä hieman soraääniä kun terrorisoin joka päivä parhaaseen katseluaikaan telkkaria-Petsku- kirjoitti:Pitää varmaan kans alata jatkamaan pelailua kun on varmaan pari kuukautta tuo GT4 tos odotellu uutta inspiraatiota
Sitä se on...
WTF! Pitäisi kai joskus lukea se manuaali... uittu mä olen aina kuvitellut että modifioimaton tarkoittaa myös sitä että autoa ei saa virittää... Ainoat asiat jotka mä olen tehny noissa unmodified-skaboissa autoilleni on stage 1 weight reduction, öljynvaihto ja lintulaudan asentaminen...Mixu_N kirjoitti:Juu, mä bongasin ton jutun aikalailla heti ton mun postauksen jälkeen ja nyt mulla on plakkarissa loppuun viritetty M3 GTR. Tnx enivei.Jonppa kirjoitti:Unmodified cars only tarkoittaa että autosi ei saa olla mikään race car, eli rata-auto tai vastaava, eikä konsepti(?). Eli sinne pitää mennä aivan tavallisella siviiliautolla. Itse ajoin sen BMW M5:lla. Autoa saa kyllä viriittää kuinka paljon tahansa, se ei vaikuta. Kunhan se on ns. siviiliversio.. Jos ymmärsit.
Tämä vain siksi että olen ilmeisesti onnistunut sitä ennen tarjoamaan noihin skaboihin aina jollain tavalla sopivasti väärää autoa... useat niistä ovat kyllä olleet siviilejä IMHO. Kai ne sitten ovat kaikki olleet jotain konsepteja
No mut hei, tää tarkoittaa käytännössä vain sitä että mä olen ihan uitun kova kuski; mitään viriviriä, voitetaan taidolla, prkl!
BTW: Mä ajoin tuon mainitun toiseksi viimeisen skaban (Super Car Festival) läpi vakiolla TVR Speed 12:lla. Ihan kauhee masiina ilman slicksejä, hyi helvete...
Sitä se on...
Pitkästä aikaa iski kipinän pelata GT4:a, kun luki tätä topiccia.
Pistäkää ihmeessä lisää aikoja mitä olette saanut, mieluiten Nurburgrinistä. Niin ja sit vielä mielellään se millä ohjaimella. Joku oli aikasemmin ajanut Ringin vakio Astralla ja kun itseltäkin kyseinen ooppeli löytyi vakiona, niin pitihän se kokeilla ja ajaksi tuli 6.56.801. Tuosta on hyvä lähteä parantamaan, aika tuli ihan ensimmäistä kertaa kyseisellä autolla ajattaessa ja ihan eka kierroksella. Ohjain oli Logitechin Drivinforce ratti+polkimet
Pistäkää ihmeessä lisää aikoja mitä olette saanut, mieluiten Nurburgrinistä. Niin ja sit vielä mielellään se millä ohjaimella. Joku oli aikasemmin ajanut Ringin vakio Astralla ja kun itseltäkin kyseinen ooppeli löytyi vakiona, niin pitihän se kokeilla ja ajaksi tuli 6.56.801. Tuosta on hyvä lähteä parantamaan, aika tuli ihan ensimmäistä kertaa kyseisellä autolla ajattaessa ja ihan eka kierroksella. Ohjain oli Logitechin Drivinforce ratti+polkimet
Ne Speedster kisat oli kieltämättä kyllä haasteellisia, ihan niin että meinas välillä hermot mennä! Mulla on jääny Nürburgringin parhaaksi näköjään Jaguar XJR-9 Race Carilla ajettu 5:35.560. Nyt jos alkais yrittää tuota parantaa nii vois vierähtää äkkiä parikin iltaa ennenku alkais sujua. Muistan vieläkin ne raivonsekaiset huudot kun viime mutkissa alkoi jakke kyntää pitkin nurtsia! 
PS: Helkkarin kova aika Lotarilla tuo 6:35.206
PS: Helkkarin kova aika Lotarilla tuo 6:35.206