Gran Turismo 4

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Teknari
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Teknari »

Niin joo lisätäkseni edelliseeni: Gt4 100% ja tallensin replayn vielä muistikortille tuosta kierrosajasta.

Speedster kisat olivatkin ovelia. Täyteen viritetyllä Speedsterillä en pärjänny. Ostin softin renkaat ja lintulaudan niin johan alkoi homma luisumaan. Lintulaudan downforce säädetty täysille. Alustan säätöihin en koskenut.
Siinäpä tais olla tärkeimmät pointit Speedsteri kisoihin.
Miksuko
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Miksuko »

2002 vuosimallin täys viritetty impreza on kova kulkunen ja pärjäsin itte sillä. et kokeileppa sitä.
jvmh
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jvmh »

Pistetääs nyt itekki parit kierrosajat tänne.
Ajat ajettu täys viritetyllä lotarilla, ilman nosseja ja ilman driving aidseja.

Midfield 1,08.298
Trial Mountain 1,25.667
Monaco 1,34.436
Nurburgrin 7,13.871 (toisella kieroksella 15s aikaa edellä, mutta tuli pyörähys ja meni hermot) :oops:
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

fuzaa kirjoitti:tulipahan sitten itekkin vaihteeks tota pelattua ja ongelma on edelleen sama kun aijeminkin eli millä autolla olisi mahdollisimman helppo voittaa tuolta Professional Eventsistä se supercar festival(tjms)? oon kokeillu ainakin 10:llä eri autoa ja yhdelläkään en pääse 3. paremmalle sijoitukselle missään niissä kisoissa

http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file ... mo_4_d.txt
tuossa jotain apua millä autoilla pärjää missäkin kisassa ja on siellä niihin vähän säätöjäkin annettu vaikka ei ihan parhaita olekkaan
ja tuossa sitten paljon muutakin:
http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/561066.html
Todennäköisesti väärässä.
fuzaa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja fuzaa »

omega16T kirjoitti:
fuzaa kirjoitti:tulipahan sitten itekkin vaihteeks tota pelattua ja ongelma on edelleen sama kun aijeminkin eli millä autolla olisi mahdollisimman helppo voittaa tuolta Professional Eventsistä se supercar festival(tjms)? oon kokeillu ainakin 10:llä eri autoa ja yhdelläkään en pääse 3. paremmalle sijoitukselle missään niissä kisoissa

http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file ... mo_4_d.txt
tuossa jotain apua millä autoilla pärjää missäkin kisassa ja on siellä niihin vähän säätöjäkin annettu vaikka ei ihan parhaita olekkaan
ja tuossa sitten paljon muutakin:
http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/561066.html
tuli vedettyä jo toi tolla rx7:lla mutta kiitos kumminkin vinkeistä
hulluhan saa aina olla mutta ei tyhmä!
Kuva
2 x rekord d caravan -75, omega mv6
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

ite ainakin pääsin speedsterit kaikki heittämällä täysviritetylla vehkeellä ja reilusti nosseja käyttämällä..
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
-Petsku-
OCF Member 2016
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Petsku- »

Pitää varmaan kans alata jatkamaan pelailua kun on varmaan pari kuukautta tuo GT4 tos odotellu uutta inspiraatiota :)
Kuva
Vectra C -06 (Käyttis)
Kadett C Coupé -75 (Kesäauto)
Cyrbanen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Cyrbanen »

-Petsku- kirjoitti:Pitää varmaan kans alata jatkamaan pelailua kun on varmaan pari kuukautta tuo GT4 tos odotellu uutta inspiraatiota :)
Mullakin oli about 6kk GT4 täysin koskematta, kunnes reilu viikko sitten yks ilta päätin laittaa sen tulille ja pelasinkin muutaman seuraavan päivän aikana 20% prossaa eteenpäin peliä (eli siis aika paljon)... tuli kyllä emännältä hieman soraääniä kun terrorisoin joka päivä parhaaseen katseluaikaan telkkaria :P
Sitä se on...
Cyrbanen
'Admiral'
'Admiral'

Mixu_N kirjoitti:
Jonppa kirjoitti:Unmodified cars only tarkoittaa että autosi ei saa olla mikään race car, eli rata-auto tai vastaava, eikä konsepti(?). Eli sinne pitää mennä aivan tavallisella siviiliautolla. Itse ajoin sen BMW M5:lla. Autoa saa kyllä viriittää kuinka paljon tahansa, se ei vaikuta. Kunhan se on ns. siviiliversio.. Jos ymmärsit.
Juu, mä bongasin ton jutun aikalailla heti ton mun postauksen jälkeen ja nyt mulla on plakkarissa loppuun viritetty M3 GTR. Tnx enivei.
WTF! Pitäisi kai joskus lukea se manuaali... uittu mä olen aina kuvitellut että modifioimaton tarkoittaa myös sitä että autoa ei saa virittää... Ainoat asiat jotka mä olen tehny noissa unmodified-skaboissa autoilleni on stage 1 weight reduction, öljynvaihto ja lintulaudan asentaminen... :D :D

Tämä vain siksi että olen ilmeisesti onnistunut sitä ennen tarjoamaan noihin skaboihin aina jollain tavalla sopivasti väärää autoa... useat niistä ovat kyllä olleet siviilejä IMHO. Kai ne sitten ovat kaikki olleet jotain konsepteja :P

No mut hei, tää tarkoittaa käytännössä vain sitä että mä olen ihan uitun kova kuski; mitään viriviriä, voitetaan taidolla, prkl! :D :D

BTW: Mä ajoin tuon mainitun toiseksi viimeisen skaban (Super Car Festival) läpi vakiolla TVR Speed 12:lla. Ihan kauhee masiina ilman slicksejä, hyi helvete...
Sitä se on...
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Satuin sopivaan rakoon huutonettiin ja nappasin sieltä GT4:n sopivaan hintaan. Nyt pääsee taas muistelemaan miten se Nordschleife taittuu minkäkin nypyn jälkeen :D
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Deckki
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Deckki »

Pitkästä aikaa iski kipinän pelata GT4:a, kun luki tätä topiccia.
Pistäkää ihmeessä lisää aikoja mitä olette saanut, mieluiten Nurburgrinistä. Niin ja sit vielä mielellään se millä ohjaimella. Joku oli aikasemmin ajanut Ringin vakio Astralla ja kun itseltäkin kyseinen ooppeli löytyi vakiona, niin pitihän se kokeilla ja ajaksi tuli 6.56.801. Tuosta on hyvä lähteä parantamaan, aika tuli ihan ensimmäistä kertaa kyseisellä autolla ajattaessa ja ihan eka kierroksella. Ohjain oli Logitechin Drivinforce ratti+polkimet
Niki
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Niki »

Kai muistatte, että Tourist Trophy ilmestynee muutaman viikon päästä. Siis Polyphony Digitalin tekemä moottoripyöräpeli. Itselläni ei edes ole mp-korttia, mutta millään ei jaksa odottaa julkaisua...
Cyrbanen
'Admiral'
'Admiral'

Niki kirjoitti:Kai muistatte, että Tourist Trophy ilmestynee muutaman viikon päästä. Siis Polyphony Digitalin tekemä moottoripyöräpeli. Itselläni ei edes ole mp-korttia, mutta millään ei jaksa odottaa julkaisua...
En tiennytkään...pitää varmaan warez0ida...tuolla se on jaossa :wink:
Sitä se on...
Hakola
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Hakola »

Ne Speedster kisat oli kieltämättä kyllä haasteellisia, ihan niin että meinas välillä hermot mennä! Mulla on jääny Nürburgringin parhaaksi näköjään Jaguar XJR-9 Race Carilla ajettu 5:35.560. Nyt jos alkais yrittää tuota parantaa nii vois vierähtää äkkiä parikin iltaa ennenku alkais sujua. Muistan vieläkin ne raivonsekaiset huudot kun viime mutkissa alkoi jakke kyntää pitkin nurtsia! 8)

PS: Helkkarin kova aika Lotarilla tuo 6:35.206
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

Yhtä paha kuin Speedsterikisat on noin Pösön 206 skabat. Ei niinq mitn järkee.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Vastaa Viestiin