Eli oon ajatellu että laittasin ilmastoinnin tuohon mun Vectraan.
Vm -98 1,6
Mitä kaikkia osia siihen tarvitsen?
Onko kenelläkään kokemusta tuommosen asennuksesta?
Miten on onko siellä johdotukset valmiina vai joutuuko ne itse tekemään?
Sen tiedänkin että siihen pitää olla se kompura, lauhdutin, kennosto, releet. muuta?
Jos jollain on tarjota osia nii olen kiinnostunut!
mitä osia tarvitsee Vectran ilmasoinin asennukseen?
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Koelaudan sisällä olevan ilman ohjaus kennoston tarvit ainaki, eli koelaudan joudut purkaan. Sit varmaan rintapeltiin tarvii tehdä reikä ilmastoinnin putkille. Eipä kai siinä paljo muuta noitten osien lisäks mitä jo mainitsit. Hommaahan siinä on mutta jos intoo on niin siitä vaan. Paras olis jos olis joku romu josta sais kaikki roippeet siirrettyä omaan.
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
intoa riittää!
Kyllä intoa riittää! Kun rupes loppuu tekeminen tuosta mun projektista niin piti sit keksii jotain lisää.
Kun oli näin lämmin päivä tuli mieleen et olishan se ilmastointi ihan kiva lisä!
Kun oli näin lämmin päivä tuli mieleen et olishan se ilmastointi ihan kiva lisä!
Osia tarvitsee luultavasti sen verran että tarvitset kokonaisen ilmastoinnilla varustetun auton josta ne sitten saisi kerralla purettua.
Sitä en kyllä usko että mitään reikiä tarvitsee mihinkään tehdä, tuskin on tehtaalla tehty ilmastointimalleihin omaa raakakoria.
Sitä en kyllä usko että mitään reikiä tarvitsee mihinkään tehdä, tuskin on tehtaalla tehty ilmastointimalleihin omaa raakakoria.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B