Pitäähän ooppelissa nyt bensapumpun sulake olla.spracing kirjoitti:
Onko muuten ascona_c sulla siinä ooppelissa sulakeboksissa kohdassa 19 sulaketta??
Mikä ärsyttää autossani
-
Powerhousu
- 'Admiral'

Jos tää nyt oli mulle tarkoitettu, kun quottasit niin hämärästi, niin ei hajuakaan. Huollossa ne ton vian löysivät.spracing kirjoitti: Tuota tiedätkö mihin ne airbagin johdot menee sieltä itse laitteelta? Onko ne minkä sulakkeen takana. Kun tuossa tutkailin niin näytti että ne airbagin keltaiset johdot oli oikosulussa ennen koko bagiä, siinä liittimessä, jos ne edes on siellä ne samat johdot?? Ja silti ilmoittaa vikaa..
Joo anteeksi.Powerhousu kirjoitti:Jos tää nyt oli mulle tarkoitettu, kun quottasit niin hämärästi, niin ei hajuakaan. Huollossa ne ton vian löysivät.spracing kirjoitti: Tuota tiedätkö mihin ne airbagin johdot menee sieltä itse laitteelta? Onko ne minkä sulakkeen takana. Kun tuossa tutkailin niin näytti että ne airbagin keltaiset johdot oli oikosulussa ennen koko bagiä, siinä liittimessä, jos ne edes on siellä ne samat johdot?? Ja silti ilmoittaa vikaa..
Tuolta asconalta oli ajatus kysellä kun se ompi vissiin rassannu tuota opelia vähän enemmänkin. Ei oo nämä tietokonejutut ihan minun alaa, mutta tässä sitä oppii...
On se....
ei ilmastointia, kuskin oven lasi kolisee kun soittaa musiikkia/ muutenkin ajossa, satunnaiset kolahtelut takana, ilmeisesti kitkalukko? toinen takaovi ei aukee kunnol, saako sitä vaijerii muute säädettyy? alusta on kauhee lulla, madallusta tulossa kunhan talous helpottaa..
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
En ole tutkinut asiaa sen tarkemmin, kuin että penkin alla olevia johtoja on tinattu merkkiliikkeessä uusiksi edellisen omistajan toimesta ainakin kolme kertaa. Sulaketta airbag -järjestelmälle ei tietääkseni ole ollenkaan, ainakaan sulakerasiassa.spracing kirjoitti:ascona_c kirjoitti:Ainakaan kiristimen laukeamisesta ilmoittava keltainen merkkilappu ei ole tullut esiin.Powerhousu kirjoitti:Isukin autossa (b-vectra) paloi airbag-valo, ja vikana oli lauennut turvavyön kiristin. Eli vika saattaa olla silläkin suunnalla. Onko katottu?ascona_c kirjoitti:Kuukauden välein syttyvä airbagin valo.![]()
Tuota tiedätkö mihin ne airbagin johdot menee sieltä itse laitteelta? Onko ne minkä sulakkeen takana. Kun tuossa tutkailin niin näytti että ne airbagin keltaiset johdot oli oikosulussa ennen koko bagiä, siinä liittimessä, jos ne edes on siellä ne samat johdot?? Ja silti ilmoittaa vikaa.. Eikai siinä ole enää muuta mahdollisuutta kun että ne olis poikki jostain. Pitää käydä taas kaikkitietävässä huollossa kyselemässä taas ens viikolla. Sen on lähdettävä sen valon siitä..
Vikakoodiksi antaa lähes joka kerta koodin "35" "Kuljettajan puoleinen turvavyö, vastus liian suuri"
Tällä hetkellä ketuttaa mm. jäykkä ohjaus (nesteet vaihtoon), ilmastoinnin kylmäaineet loppu, takakaaresta maalit lähteneet lipettiin. Semmosta pientä vaan. Niin joo, vuotaahan se ohjausvaihdekin.
No prkl, kumitkin alkaa olemaan loppu
No prkl, kumitkin alkaa olemaan loppu
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.