Vilkut kauko-ohjaukseen
Vilkut kauko-ohjaukseen
Elikkäs onko kukaan kytkeny b-omegan kauko-ohjattuun keskuslukitukseen vilkkuja.. Itellä ei ainakaan vilkaha ku lukitusta rämppää et vakiona siinä ei vissiin oo sellasta ominaisuutta.. ja onko se yleensä mahdollista..?
Re: Vilkut kauko-ohjaukseen
onpajarzi kirjoitti:vakiona siinä ei vissiin oo sellasta ominaisuutta..
Re: Vilkut kauko-ohjaukseen
Ei mulla ainakaan ollu -94 eikä -95 Omegoissa, molemmat Suomi-autoja.Zafira kirjoitti:
onpa

- Viesti:
Ei vilkahda vilkut vakiona. Kaukosäädinkin on infrapuna joka ottaa noin 3m päästä. Jos on jälkikäteen asennettu systeemi niin silloin on radiokaukis ja vilkut välähtää.
Opel Omega B STW MV6 vm:95
Asiaa, ja kuvia OMEGA B näpertämisestä.
Etusivulla asiaa DIGIboxista. PÄIVITETTY 23.9.2008
http://www.mickeyspages.info/biilini.htm
Asiaa, ja kuvia OMEGA B näpertämisestä.
Etusivulla asiaa DIGIboxista. PÄIVITETTY 23.9.2008
http://www.mickeyspages.info/biilini.htm
- Undertaker
- 'Diplomat'

Mulla on kans kummallinen kun aukasee esim takakontin kun on hälyt päällä niin alkaa vain vilkut vilkkumaan eikä kuulu mitään. Kuitenkin töötti toimii. Sitten tuossa kait pitäisi sisällä olla sisätutkat(ainakin keskipalkeissa on ne tunnistimet eteenpäin ja taaksepäin) niin ei ole kyllä mihinkään liikkeeseen koskaan reagoinut. Vaikka itse olisit kabiinissa ja laitat hälyt päälle niin ei reagoi mihinkään.
Tossa on siis Omegan (MV6) oma häly.
Tossa on siis Omegan (MV6) oma häly.
Ei vilahda mullakaan vilkut -vm 95.Mut mikähän vois olla vikana kun auto seisoo parkkipaikalla niin aina sillon tällön siinä vilkkuu vilkut ihan itekseen ei se muuten haittais mua mutta kun on niin vähän ajoa Omegalla niin tyhjentää aina akun ton takia!Et jos joku osais kertoo jonkunlaista neuvoo tohon tai jotakin vinkkiä ees!??
"Farkku 2.0 16v Omega"(ex)
"Farkku 2.0 16v Omega"(Osina)
" Ex 3000 24v Omega"(ex)
"Avo Kadetti "(Tallissa)
"Talvikäyttis 2.0 a Omppu"
"Farkku 2.0 16v Omega"(Osina)
" Ex 3000 24v Omega"(ex)
"Avo Kadetti "(Tallissa)
"Talvikäyttis 2.0 a Omppu"
Täällä vilahtaa myös,ekalla painalluksella vilahtaa ja menee lukkoon,toisella painalluksella vilahtaa ja ovet menee takalukkoon.Seuraavalla kerralla vilahtaa ja lukot aukeaa...
Samasta napista saa myös avoimet ikkunat sulki.
Samasta napista saa myös avoimet ikkunat sulki.
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...