Mikä ärsyttää autossani
Kylläpä se on tuo muovien resonointi eri kierroksilla
Taitaa olla eritoten E Kadetin onkelma alunperin. Meikän wanha B Ascona ei tuollainen ollut.
Mutta eipä siittä eroon pääse, ellei töräytä sikaa/vaimennusmassaa joka v*itun rakoon! Ottaa vaan pattiin, jos ei aina haluakaan kuunnella musaa autos, vaan ihan muita ääniä, niin nuo kyllä pilaa sen mahiksen aika hyvin. Esim. tyhjäkäynnillä rätisee ja nitisee mittaristo/muovikehykset sen ympärillä, kolmessa tonnissa täräjää ties mikä, mutta sointu on hermoja/korvia raastava, viidessä tonnissa ei mitään ihmeempiä, koska putkisto ja kone pauhaa jo aika lailla. +7000rpm'ssä tärisen ja nitisen sitten MÄ!
Mutta eipä siittä eroon pääse, ellei töräytä sikaa/vaimennusmassaa joka v*itun rakoon! Ottaa vaan pattiin, jos ei aina haluakaan kuunnella musaa autos, vaan ihan muita ääniä, niin nuo kyllä pilaa sen mahiksen aika hyvin. Esim. tyhjäkäynnillä rätisee ja nitisee mittaristo/muovikehykset sen ympärillä, kolmessa tonnissa täräjää ties mikä, mutta sointu on hermoja/korvia raastava, viidessä tonnissa ei mitään ihmeempiä, koska putkisto ja kone pauhaa jo aika lailla. +7000rpm'ssä tärisen ja nitisen sitten MÄ!
"On tämä saatana työmaa!"
Jalkatilojen märkyys jota just kuivattelen. Aina sama juttu stana 
Ilmeisesti talven aikana valunu vedet matoilta äänieristeen alle.

Ilmeisesti talven aikana valunu vedet matoilta äänieristeen alle.
Mullakin kolisee toinen taka iskari. Kolissu sen kaks vuotta kun auto on mulla ollu.mayhem kirjoitti:calikan koneen ja laatikon öljyvuodot.tc joka ei toimi,kattoluukku ei toimi,kaukosäätimellä toimiva keskuslukko ei toimi,toinen iskari takana kolisee.et eipä siinä isompia.
-
Powerhousu
- 'Admiral'

Ainakaan kiristimen laukeamisesta ilmoittava keltainen merkkilappu ei ole tullut esiin.Powerhousu kirjoitti:Isukin autossa (b-vectra) paloi airbag-valo, ja vikana oli lauennut turvavyön kiristin. Eli vika saattaa olla silläkin suunnalla. Onko katottu?ascona_c kirjoitti:Kuukauden välein syttyvä airbagin valo.![]()
Mulla on -98 omppu eikä vielä nupeista kuulu mitään ääniä että onko taas jotain muutettu rakenteissa kun on moisia harmeja??Fotze kirjoitti:Omega nyt ei paljoo natise ja ainut mikä tärisee ja pärisee on ne ovien lukitusnupit. Pistää nyppimään ku musiikin ylikin kuuluu se pärinä. Pitäis vissiin tiivistää.
Aivan ruoste on alkanut hiipiä takaovien alareunihin mut ei ihme kun on ovet rakennettu noin että pyörän kotelo on osa oven reunaa kivi suihku putsaa maalit alta aika yksikön ja ruoste pääsee kimppuun!!!Kuke kirjoitti:B omegassa irvistelevät kylkilistat sekä useat pienet lommot jotka on tullu parkkipaikalla, ja tosiaan toi orastava pieni ruoste tuolla takaovien <alareunoissa
- caravan-coupe
- 'Diplomat'

-
Osku
-
Powerhousu
- 'Admiral'

Juu, en mä ajatellutkaan, että se lauennut olisi. Silloin se merkkivalo varmaan palaisi koko ajan. Mietin vaan, että kannattanee katsoa myös jos siinä kiristimessä on jotain vikaa joka tota aiheuttaa. Se kun on yksi kohde joka saa airbagin valon palamaan.ascona_c kirjoitti: Ainakaan kiristimen laukeamisesta ilmoittava keltainen merkkilappu ei ole tullut esiin.
Joo mullakin on joku nariseva ylinopeusrajoitin melko usein samassa paikassa...caravan-coupe kirjoitti:ainoat nitinät ja natinat kuuluu hanskalokeron ja penkin välistä.
Olisko Astrojen tyyppivika???
Non Gradus Anus Rodentum! (Not Worth A Rats Ass!)
Magister Mundi sum! (I am the Master of the Universe!)
Vescere bracis meis (Eat my shorts)
Stercus accidit (Shit happens)
Magister Mundi sum! (I am the Master of the Universe!)
Vescere bracis meis (Eat my shorts)
Stercus accidit (Shit happens)
ascona_c kirjoitti:Ainakaan kiristimen laukeamisesta ilmoittava keltainen merkkilappu ei ole tullut esiin.Powerhousu kirjoitti:Isukin autossa (b-vectra) paloi airbag-valo, ja vikana oli lauennut turvavyön kiristin. Eli vika saattaa olla silläkin suunnalla. Onko katottu?ascona_c kirjoitti:Kuukauden välein syttyvä airbagin valo.![]()
Tuota tiedätkö mihin ne airbagin johdot menee sieltä itse laitteelta? Onko ne minkä sulakkeen takana. Kun tuossa tutkailin niin näytti että ne airbagin keltaiset johdot oli oikosulussa ennen koko bagiä, siinä liittimessä, jos ne edes on siellä ne samat johdot?? Ja silti ilmoittaa vikaa.. Eikai siinä ole enää muuta mahdollisuutta kun että ne olis poikki jostain. Pitää käydä taas kaikkitietävässä huollossa kyselemässä taas ens viikolla. Sen on lähdettävä sen valon siitä..
Onko muuten ascona_c sulla siinä ooppelissa sulakeboksissa kohdassa 19 sulaketta??
On se....