G Astran kojelaudan kitinät, varsinkin vanhassa todella raivostuttavaa, uudessa onneksi vähemmän. Sähköinen kaasupoljin ja sekin vanhassa ajokissa. Polkimessa esiintyi viivettä, varsinkin kun moottori ei ollut vielä kunnolla lämmennyt.
Pienillä kierroksilla väännättäessä pakoputki kilisee ärsyttävästi. Siellä on joku suojapelti tai jotain kai irti. Uskomattoman ärsyttävää. Pitää katsoa kuntoon se. Toinen on katon kolina ja räminä, kun sieltä on Vectralle perinteisesti se rauta irronnut.
kaikki 3 omppua mitkä mulla on ollut ovat olleet tosi toimivia pelejä.vituttaa suunnattomasti se vittuilu minkä välillä saa kun sopiva runkkuperse sattuu paikalle.tällä viikolla duuniin tuli uusi kaveri joka heti kuultuaan että ajelen opelilla sanoi että kuka hullu ajaa opelin paskalla?
no kysyin tietty että mikäs huippupeli sulla sitten on?primera gt sanoi heppu rotsi levällään.
lähettiin samaa aikaa duunista niin joku 1992 mallihan se oli.kukki jo hienosti.tokaisin vain että niin olisinhan mä ton opelin hinnalla saanut 5 tommosta.herne vilahti samantien sen venttiiliin...homman kruunasi että eihän se edes lähtenyt käyntiin.työntää se kyllä pyysi.sanoin että:no on viimeisen päälle hieno laite!!!ja käy todella hiljaa...
pyysi vielä että josko voisin kurkata vähän että mikä siihen tuli.sanoin vaan että soitellaan.poistuin hienosti toimivalla opelinpaskalla tontilta.heitteillejätin sen sinne.kusipää...joo oon mä.mutta nautin joka hetkestä ja seuraavana aamulla heppu oli todella hiljaa...hinurin tilas ja ruiskuboxista se puhui.lisää suolaa haavaan:no nythän sen arvo on tuplattu.eilen se jäi sairaslomalle...ei ole näkynyt...HV enkä tarkoita hyvää viikonloppua olisin toivottanut jos töihin olisi tullut...
Mamman autossa vituttaa se että siinä on koko aika jotain rikki
Öljyt meni viime kesänä jonnekkin hukkaan koko aika, ja nyt tuntus olevan taasen saman olonen ongelma..