Pirkanmaan miitti su 15.2.2026 klo 15 Juustoportti, Ylöjärvi
pitäisköhän meidän sit sopia tietty päivä ja aika millon mentäs Metro-Autoon niin ei tarvi automyyjän kovin moneen kertaan kertoa samoja asioita...
oiskos se lauantai 14.5.06 sopiva ja joskus aamu päivästä???
oiskos se lauantai 14.5.06 sopiva ja joskus aamu päivästä???
---Ketola Drift Team---
Viestissä esitetyt mielipiteet eivät edusta OCF:n virallista kantaa ellei näin erikseen mainita.
Viestissä esitetyt mielipiteet eivät edusta OCF:n virallista kantaa ellei näin erikseen mainita.
Mä voin Rantalan Antin kanssa jutskailla asiasta. Tosin eihän sitä tiedä onko hän edes silloin lauantaina töissä.
Jos saisi suurinpiirteisen tulijamäärän selville niin katsoo sitten tarviiko ahatuta hänen "tilavaan" loossiinsa ja pitääkö hän myyntipuheensa jossain muualla.
Tosin porukka tuntuu olevan sellaista, että alkuun hehkutellan että tullaan tullaan ja lopuksi jätetään tulematta.
Itse en ole varma pääsenkö tulemaan, sillä noita kiireitä on tällä hetkellä suuntaan ja toiseen.
Itse en ole varma pääsenkö tulemaan, sillä noita kiireitä on tällä hetkellä suuntaan ja toiseen.

- Viesti:
Oli tässä mikähän päivä se nyt olikaan niin tuola särkällä pikkasen prätkiä...ka-bu kirjoitti:onko koskaan ollu viikonloppusin miittiä esim särkänparkeilla? olis aika kova jos siä olis joskus miitti ni näkis muitaki clubilaisten autoja kunnolla ja niin pois päin. meinaan onhan siä noita muitakin auto miittejä. mut oli vaan ehdotus
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
niinku harri jo kirjotti niin mä ja jutta tullaan!! ja kyllähän siellä särkänparkeilla oltua aina joskus mustalla c ascolla ja saan varmaan luvan sanoo että on siellä harrikin punasella riiseli astralla ja janne (janezki) kanssa aina jollakin
---viitanen racing---
---Pussihousu Fan Club---
Pieni mies ja suuret puheet
---Pussihousu Fan Club---
Pieni mies ja suuret puheet