Kanta-Hämeen aluemiitti - su 04.01. Ullan Pakari Rmk klo 16

Aluetoimintaa ja kokoontumisia ympäri Suomea
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

Ooppelijanne kirjoitti:Maili tuli perille (hotmailiin), tosin junkmail-kansioon :) Yritin saada sen pois sieltä.. toiwottavasti toimii nyt..
No sille mä en mahda mitään, hanki parempi maili ;)
Ooppelijanne kirjoitti:Missäs on hämeenlinnan ja riihimäen maantieteellinen puoliväli :lol:
Linnatuuli osuu varmaan aika lähelle :roll:
16vrane
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja 16vrane »

moi taas aikas vähän tuol puolväliskin porukkaa on käynyt :cry: itsellä tekee noi työt ettei ain pääse.vaik haluaiskin.viimeks tais olla viis paikalla joten tulee hmm mieleen et vois just sen takii vuoroin tääl/vuoroin riihimäel luultavasti karavaanis varmaan jos sais porukat herään sillain tuleen miitteihin hyvää ja hauskaa vappuu kaikille :D
ama
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ama »

eikös tossa ole joku ristiriita :o
jos nyt on yhteis miitissä käyny 5-6 autoa, ni monta ois jos pidettäis erilliset miitit hämeenlinnassa ja riksussa.
taitais taas käydä niin että hämeenlinnassa ois 2-3 autoa ja riksussa saman verran.
oiskohan joku mainos kamppania paikallaan.
eli jos näkee jonkun jollainlailla laitetun (tai ihan normaalin) opelin ni rohkeesti juttusille ja kysyy et kiinnostaisko tulla kattoon muita opel harrastajia linnatuuleen.
on meinaan tännekin päin ilmestyny pari kolme uutta "thuuninki" ooppelia.

atb: nyt oli mulleki tullu mailia
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

Me vähän pohdiskeltiin eilen marituksen kanssa tuolla grillaillessa että mitäs jos tuo nykyinen miitti jätettäisiin ennalleen (eli kk:n eka sunnuntai klo 18 linnatuulessa) ja otettais mukaan toinen miitti joka olisi vuoro kuukausin hämeenlinnassa ja riksussa. Se vois olla sit kuun puolivälissä. Miltäs kuulostaa? -(z)-
mikko1 kirjoitti:oiskohan joku mainos kamppania paikallaan.
eli jos näkee jonkun jollainlailla laitetun (tai ihan normaalin) opelin ni rohkeesti juttusille ja kysyy et kiinnostaisko tulla kattoon muita opel harrastajia linnatuuleen.
on meinaan tännekin päin ilmestyny pari kolme uutta "thuuninki" ooppelia.
Pitää ruveta ahkerasti mainostaan, jos tulostelis liittymislappuja ja jakelis niitä ooppeleiden tuulilaseihin? :lol:
Pitää nähtävästi ruveta painostaan muutamia tuttuja joilla on ooppelit :wink:
ama
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ama »

toi idea kuulostaa yllättävän hyvältä ollakseen keksitty grillin äärellä :D
tarkotit varmaan vuoro kuukausina vai meinasitko 4 miittiä kuussa
mä varmaan osallistuisin molempiin(yllätys yllätys) kun on melkein sama matka hämikseen ja riksuun.
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

mikko1 kirjoitti:toi idea kuulostaa yllättävän hyvältä ollakseen keksitty grillin äärellä :D
mä varmaan osallistuisin molempiin(yllätys yllätys) kun on melkein sama matka hämikseen ja riksuun.
Parhaat ideathan ne siellä keksitään, kuten mennään terassille tuuleen palelemaan tunniksi ;)
Joo siis kuukausia meinasin, en viikkoja (korjasin viestiin sen oikein) :P
16vrane
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja 16vrane »

AtB kirjoitti:
mikko1 kirjoitti:toi idea kuulostaa yllättävän hyvältä ollakseen keksitty grillin äärellä :D
Parhaat ideathan ne siellä keksitään, kuten mennään terassille tuuleen palelemaan tunniksi ;)
Joo siis kuukausia meinasin, en viikkoja (korjasin viestiin sen oikein) :P
Kas siinähän hyvä ajatus,paljon on juu tullut ooppeleit katukuvaan täälkinpäin varmaan tuun molempiin jos vaan työt antaa myöten ne kun haittaa joskus harrastuksii.matka kun ei este ole -(z)- .hauskaa kesän alkuu kaikille!!
S.Eskman
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Jäsennumero: 0385

Viesti Kirjoittaja S.Eskman »

Kyllähän tuo vuorokuukausin voisi olla ihan hyvä vaihtoehto. Olisihan se ihan kiva käydä miitissä tässä ihan naapurissa. Matkaa kun taitaa tulla n.500m.
Kaksi kertaa kuussa on kyllä liikaa ja se voi johtaa siihen ettei Hämeenlinnasta riitä kävijöitä.
Mutta täytyy neuvotella asiasta sitten lisää Linnatuulessa ihan naamatusten.
Corsa a 1.8 16v -90 "Corsikka" , Kadett d GTE -84 "Irmscher",Vivaro a 2.0 cdti -10,
Sisu/Kiitokori asuntobussi -73 "SisuPussi"
XeRRaX
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja XeRRaX »

AtB:

Oli tullu mailia mullekkin mut kuten Jannella nii siel se oli roskapostien joukossa :evil: :lol: ... taidan vaihtaa sen gmailiin ku ehdin.. nyt on kiire (iha ku oiskin iso homma) mut ilmotan sen sulle niin ei tarvi kaivaa ja tulee postit perille :)
Opel Manta B GSi 77'/86'
Opel Corsa A 14NZ 90'
Opel Omega A 20NE 90'
Opel Omega B X30XE 99'
-----------------------------------------
<Joskus> Opel Meriva X16XEP 08'
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

XeRRaX kirjoitti:AtB:

Oli tullu mailia mullekkin mut kuten Jannella nii siel se oli roskapostien joukossa :evil: :lol: ... taidan vaihtaa sen gmailiin ku ehdin.. nyt on kiire (iha ku oiskin iso homma) mut ilmotan sen sulle niin ei tarvi kaivaa ja tulee postit perille :)
Mä voin laittaa noita kutsuja gmailiin jos joku tarvii, niitä on tossa melkein 100 jäljellä :P
MSA
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja MSA »

Ei ole postia näkynyt! :cry: yhyy...no, ei se menoa haittaa! Linnatuuli olisi ehkä parempi paikka kun Kakessa pyörii sitten porukka ympyrää Sunnyllä nenä lasissa. Karavaanissa ei välttämättä ole oikein tilaakaan kunnon -(z)- riville kun parkkipaikalla autot on siellä sun täällä. Itse kannatan Linnatuulta vaikka en ole käynytkään vielä meetissä siellä, mutta ei se kyllä välimatkasta ole ollut kiinni...
Kad D 2.0T, Corsa A 2.0T, Ascona C Luxus, Omega B V6, Chevy R10
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

MSA kirjoitti:Ei ole postia näkynyt! :cry: yhyy...no, ei se menoa haittaa! Linnatuuli olisi ehkä parempi paikka kun Kakessa pyörii sitten porukka ympyrää Sunnyllä nenä lasissa. Karavaanissa ei välttämättä ole oikein tilaakaan kunnon -(z)- riville kun parkkipaikalla autot on siellä sun täällä. Itse kannatan Linnatuulta vaikka en ole käynytkään vielä meetissä siellä, mutta ei se kyllä välimatkasta ole ollut kiinni...
Sulla taitaa sit olla mailiosoite väärin tai jotain tiedoissa? Jos haluat mailia niin laitahan mailis mulle yksärinä tai osoitteeseen anna.alanko@gmail.com :)

Linnatuulessa varmaan pidettäisiin edelleen se "päämiitti", sit jos sais vähän pienemmät aikaan molemmissa päissä vuorotellen kun ei kaikki välttämättä pääse tai halua lähteä Linnatuuleen asti.. Kai? :roll: Mut jutellaan siitä vaikka sunnuntaina lisää, kaikkihan on mukaan tietty tulossa? :wink:
XeRRaX
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja XeRRaX »

AtB kirjoitti:
XeRRaX kirjoitti:AtB:

Mä voin laittaa noita kutsuja gmailiin jos joku tarvii, niitä on tossa melkein 100 jäljellä :P
nii siis tarkotin et vaihdan sen gmail-osotteen tonne mun OCF:n tietoihin ku siis mulla sellanen on :) eli siis ismojokinen@gmail.com on se osote jonne -(z)- aiheiset postit kiitos 8)
Opel Manta B GSi 77'/86'
Opel Corsa A 14NZ 90'
Opel Omega A 20NE 90'
Opel Omega B X30XE 99'
-----------------------------------------
<Joskus> Opel Meriva X16XEP 08'
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

XeRRaX kirjoitti:nii siis tarkotin et vaihdan sen gmail-osotteen tonne mun OCF:n tietoihin ku siis mulla sellanen on :) eli siis ismojokinen@gmail.com on se osote jonne -(z)- aiheiset postit kiitos 8)
Laita sit ihan tonne sihteerille asti, et muuttuu sinne kans se osoite :) Poimin ton tosta omiin muistioihini ;)

mikko: Ei varmaan ajella perässä parolantiellä :lol:
Ooppelijanne
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ooppelijanne »

Näillä näkymin miittiin olisin tulossa, täytyy lähemmin tarkastella tarkemmin..
Ja kaikkihan muistavat lauantain x-treme driftauspäivät lauantaina apparalla, sekä: http://www.opel6070club.com/forum/viewtopic.php?t=19807
Calibra -92 C20XE Manta B -77 *24** Manta B *varaosina* Omega 2.4 *paalissa*
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
Vastaa Viestiin