Opel Omega 2,5TD farkku. myyty.
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

se on kopasta kiinni
levinny vika siitä moottoriin
ei kai!! onhan noista moottoreista varoteltu et ei oo mitään parhaimpia tekeleitä!
alkaa vaan hermo menee yleisesti kun joka saatanan autossa jossa keulassa on ympyrä ja nuoli on jotain vitun ihme vikoja!! JA NYT PÄÄSEN JOPA SANOMAAN ETTÄ EI HAJONNUT MUN AJOSSA joten kenkimisestä ei ole ollut kyse vaan ihan nättiä ajoa saanut tuo rousku!
täytyy nyt katsoa jos opel vielä tulee niin se on joku a,b mallin ascona tai manta tai jopa c kadetti mutta 1.2 tikkukoneella
alkaa vaan hermo menee yleisesti kun joka saatanan autossa jossa keulassa on ympyrä ja nuoli on jotain vitun ihme vikoja!! JA NYT PÄÄSEN JOPA SANOMAAN ETTÄ EI HAJONNUT MUN AJOSSA joten kenkimisestä ei ole ollut kyse vaan ihan nättiä ajoa saanut tuo rousku!
täytyy nyt katsoa jos opel vielä tulee niin se on joku a,b mallin ascona tai manta tai jopa c kadetti mutta 1.2 tikkukoneella
Vectra B2 caravan
Tuon näköistä saumaa tuli joskus hitsattua ydintäytelangalla mazdan helmapelteihinAmppa kirjoitti:Eikö sen voi mieluummin jättää tekemättä kuin tehdä per*että?Enochian kirjoitti:No ei kai kukaan nyt lähde kalliilla/kunnolla maalauttamaan/maalaamaan autoa josta on tarkoitus päästä eroon ilman isoa tappiota.![]()
![]()
![]()
![]()
Kyllä ne pohjalaiset on eri hyviä hitsaamaankinKuva hiekkapuhalluksen jälkeen: http://kotisivu.dnainternet.net/dnaansh ... %20pt3.jpg
- omegamv6manual
- 'Admiral'

asian valoisa puoli on se että ei hajonnut mun ajossa millään kertaa..cona-A kirjoitti:ihmeen kauan toi kestikin ehjänä : )
Vectra B2 caravan