Mitkä kumit näistä kandeis ostaa??
Mitkä kumit näistä kandeis ostaa??
Eli seuraavat mateennahat kiikarissa........koko 205x40x17
-Uniroyal Rainsport1 (109,40e)
-TOYO Proxes T1-R (113e)
-Pirelli P ZERO NERO (104,40)
Kumit tulee G-Astra farkkuun 7,5x17" ET35 Vanteille, autossa tulee olemaan H&R -30mm jouset.
Nyt gurujen neuvoja kaivataan pikaisesti mihin noista rahani sijoitan, hintaerot eivät ole suuret, mutta onko laaduissa ja käyttö-ominaisuuksissa sitäkin suurempia eroja.
-Uniroyal Rainsport1 (109,40e)
-TOYO Proxes T1-R (113e)
Kumit tulee G-Astra farkkuun 7,5x17" ET35 Vanteille, autossa tulee olemaan H&R -30mm jouset.
Nyt gurujen neuvoja kaivataan pikaisesti mihin noista rahani sijoitan, hintaerot eivät ole suuret, mutta onko laaduissa ja käyttö-ominaisuuksissa sitäkin suurempia eroja.
Itse ottaisin noista nuo Pirellit, listan ulkopuolelta suosittelisin Michelin Pilot Exaltoja (jos vaan kokoja löytyy), myös Continental PremiumContact (joko on kakkonen noista?) käsittääkseni ihan hyvä rengas.
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Michelinin hinta pomppaa vähän turhan korkealle, sarjalle jäisi hintaa 685e kun Pirellin sarjan saa 417euroon. Continentalia ei löytynyt ainakaan Rengas-Onlinen sivuilta mistä noita olen tilaamassa. Tämän perusteella siis ostan ne mitä aivan ekana mietin eli Pirellit.m.k kirjoitti:Itse ottaisin noista nuo Pirellit, listan ulkopuolelta suosittelisin Michelin Pilot Exaltoja (jos vaan kokoja löytyy), myös Continental PremiumContact (joko on kakkonen noista?) käsittääkseni ihan hyvä rengas.
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Mitäs porukka on mieltä Goodyear F1:stä? Sellasia 500km ajettuja tarjottiin sopuhintaan, pikkusen niille siltikin jäisi hintaa enemmän kun UUDELLE Pirellin P ZERO NERO sarjalle........
Noi mä sitten tilaan pois kun on todellakin halvatkin kaiken lisäks.Juzzi kirjoitti:-Pirelli P ZERO NERO (104,40) Nuo on ainakin kestävät ja pitävät. Ainoat renkaat jotka kestänyt useamman rata reissun.
Omia kokemuksia Toyoista ei ole, mutta esim Porsche käyttää Toyon renkaita ensiasennusrenkainaan, joten tuskin ne ihan surkeat renkaat voivat olla?!
Euroopassa Toyo on kuitenkin vähän tuntemattomampi merkki, USAssa sen sijaan puheiden mukaan sitäkin suositumpi. Taitaa olla USA muutenkin Toyon päämarkkina-alue, ei niinkään Eurooppa.
Euroopassa Toyo on kuitenkin vähän tuntemattomampi merkki, USAssa sen sijaan puheiden mukaan sitäkin suositumpi. Taitaa olla USA muutenkin Toyon päämarkkina-alue, ei niinkään Eurooppa.
MB CLK320 -04 + BMW335Cia (tulossa)
Re: Mitkä kumit näistä kandeis ostaa??
Mistäs sait tollaseen hintaan Pirellit?VilleTre kirjoitti:Eli seuraavat mateennahat kiikarissa........koko 205x40x17
-respect to the man in the ice cream van-