omega 3000 24v alusta(prostreet)

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
huikka
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja huikka »

alkaa olla olla alustan vaihto-viikot omegaan kun kesäkin lähenee eli löytyykö mitään ehdotuksia,toki sana sana on muillakin vapaa kuin petellä!
Nirtsu
OCF Member 2019
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nirtsu »

itsellä samanlainen auto kuin sinulla ja kaverilla kans
mulla oli tarkoitus laittaa kokonaan weitec alusta ja laitoinjkin mutta takajouset oli jotenkin ihan pe...stä ja sain tilalle kw jouset, mutta iskareina on edelleen weitecit (lyhennetyllä ulosjoustolla). Itse olen nyt ollut tyytyväinen alustaa perä ja keula samalla korkeudella muutenkin alusta on jämäkkä ehkä talvella pikkuisen pompottaa johtuen liian korkea profiilisista gummeista. Kaverilla on Steinmetzin jouset ja sacshin vakio kaasut sekin alusta on ihan hyvä mutta keula jää vähän ylös johtuu varmaan noista vakio iskareista, mutta ei ole ehkä niin kova kuin omassani.
Weitecit ovat varmaan hinta/laatu suhteeltaan parhaat (jos ovat petranneet takajousissa). KW ovat kalliimmat ja varmasti laadukkammat.
Olen antanut itselleni kertoa että kw omistaa nykyisin weitecin... silloin kun mulla oli molemmat jousisarjat paikalla niin ainoero jousissa oli väri kaikki fontit ja numerosarjat oli samanlaiset. paitsi takajousissa oli eroa !! (ONNEKSI)

makujahan on monia.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Nirtsu on 2003-02-09 11:00 ]</font>
ProStreet
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ProStreet »

KW omistaa Weitecin mutta tehtaat ovat eri paikkakunnilla

KW on erikoistunut korkeussäädettäviin ja kilpa-autojen alustoihin
se varastoi korkeussäädettäviä alustoja tehtaalla eli harvinaisemmatkin katualustat tulevat nopeasti
KW:ltakin saa kiinteitä alustasarjoja
sarjat ovat huippuluokkaa
KW korkeussäädettävät menekkimallit ovat varastossa Suomessa

Weitec taas on todella suuri tehdas joka tekee paljon madallusjousia ja alustasarjoja -> hinta on edullisempi suurista eristä johtuen
Weitec GT iskarit teeteään alihankkijoilla Euroopassa (eurot) ja Japanissa (japsit)
Weitec TX vaimennussäädetävät iskarit ja madallusjouset Weitec tekee itse
hinta/laatusuhde markkinoiden parhaimpia
saksalaisten autojen osalla tehtalla on yli 90% toimitusvalmius
kaikki menekkimalli löytyvät yleensä heti varastosta Suomesta

esim hinn 15.1.2003

KW Opel Omega A 35mm alustasarja
6-syl ja diesel
h 537e+alv=655,14e

Weitec Ultra GT Opel Omega A 6-syl alustasarja 35mm
12v automaatilla ja/tai ilmastoinnilla/ 24v kaikki
h 372e+alv=453,84e

KW valmistaa korkeussäädettäviä alustasarjoja myös Omega A, Omega A farmari ja Omega A EVO500 malleihin

-------------------------------------

em KW ja Weitec sarjoissa on takuu valmistusvirheitä varten kuten muillakin jousivalmistajilla
(esim tehtaalla väärin pakatut tai leimatut jouset)

Takuuna on KW jouset kerran annettu Weitec jousien tilalle Omega 3000-24v autoon
jotta asiakas saisi nopeammin takuujousensa kun Weitec jousisarjaa ei irtona ollut maassa(tod.näk. sama "Nirtsun auto" jossa takajouset oli väärin leimattu)

Vuodessa myydään n 1000 Weitec sarjaa ja takuutapauksia joissa osissa on ollut vikaa on vain muutamia -> laatu on hyvä

gsm +358-400-790019
gsm +358-41-5132882

<font size=-1>[ This Message was edited by: ProStreet on 2003-02-09 14:46 ]</font>

<font size=-1>[ This Message was edited by: ProStreet on 2003-02-09 14:48 ]</font>
gremlin
OCF Member
OCF Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja gremlin »

On 2003-02-09 00:51, huikka wrote:
alkaa olla olla alustan vaihto-viikot omegaan kun kesäkin lähenee eli löytyykö mitään ehdotuksia,toki sana sana on muillakin vapaa kuin petellä!
Itelläni on kanssa alustan päivitys tarkoitus tehdä keväällä. Itse nyt toistaiseksi olen ajatellut kw tai steinmetz + bilstein alustaa.

Paljonkos noilla bilsteinin iskareilla on hintaa pro&streetillä?
ProStreet
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ProStreet »

Opel Omega A Bilstein sprint iskarit
h 505e srj
ocf-jäsen h 478e srj
Vastaa Viestiin