onkos hyvää tavaraa?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
vEctrA bEE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja vEctrA bEE »

ajattelin tilata completokselta b vectraani etuspoilerin, mutta kaverini sanoivat että tavara ei ole kauhean hyvää! ei istu kunnolla sppoilerit autoon ja tällaista! tietääkös joku enemmän asiasta jotain?!?
Zafira -06
Hezzu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Hezzu »

Eipä completoskaan niitä itse tee, tilaavat ja sitten myyvät vain eteenpäin. Näin olen homman ymmärtänyt, eli riippuu puskurin valmistajasta.
vEctrA bEE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja vEctrA bEE »

taisi olla rieger-merkkinen etuspoikka! oli gti makasiinissa myytävänä! pidin siitä ja sellaisen haluaisin! onko hyvä?
Zafira -06
JiiPee
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Itse tilasiin A Veccuun jotain osaa kyseisestä firmasta parisen vuotta sitten toimitus oli suhkot nopeaa, mutta tavara oli väärä/viallinen. Sovin palautuksesta ja kaikki sujui suhkot hyvin kunnes heidän piti palauttaa rahani...

No loppujen lopuksi kuluttaja-asiamies hoiti asian, vaikkakin aikaa kului rahojen takaisin saamiseen reilut 2kk!

Enää en ko. firman palveluja tarvi, vaikka sitten olisi viimeinen tuningtalo maanpäällä!

JiiPee
RamiGsi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja RamiGsi »

Kannattaa kyllä harkita jonku toisen firman palveluita. Ainakin kuulemani palaute on ollut sellaista että jos tavara tulee ajoissa, se on joko väärää tai rikki. Tai sitten toimitusaika venyy ja venyy ja tavaran laatu siinäkään ajassa miksikään muutu = )
Vastaa Viestiin