Bensamittari heittää..
Bensamittari heittää..
Eli mulla on a vecussa (-89) sellanen probleema että ku tankkaa sen täyteen niin mittari näyttää 3/4... Pystyykö tuota jotenkin itse säätämään?? Onko isokin homma??
Opel Astra Caravan 2.0
Jos sinulla on hyvä olo, älä huolestu, se menee kyllä pian ohi...
Jos sinulla on hyvä olo, älä huolestu, se menee kyllä pian ohi...
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=99320
Ettei vaan olis käyny niinku mulle....... Meneeks bensaa tankkiin niin paljon kun pitäis???
Ettei vaan olis käyny niinku mulle....... Meneeks bensaa tankkiin niin paljon kun pitäis???
Mullakin meni -88 Ascossa anturi, se alko just noin, että se alko näyttää mitä sattu ja sitten se anturi/mittari ei näyttänyt enää lopuksi mitään.
Kun tankkikin vähän vuosi ja oli ruosteinen piti vaihtaa purkuascosta samalla kertaa tankki antureineen.
Ensin pitää tarkistaa noi Realsannan johtokytkökset.
Jos Vecussa on samanlainen anturi ja tankki ehjä, niin sitten se on tommonen uutena ymmärtääkseni Motonetissa:
POLTTOAINEMITTARIN ANTURI OPEL VECTRA-A 88--95
A kaasutinmallit Anturi. . . . . . . . . . . . . . . . . . 28-2488 56.90 ???
Anturi ja tiiviste on helppo vaihtaa ja samalla, kun auton alle pääsee ja tankki pitää tyhjentää, voi sieltä vaihtaa bensaletkunkiristimet ja tarkistaa letkut.
Kun tankkikin vähän vuosi ja oli ruosteinen piti vaihtaa purkuascosta samalla kertaa tankki antureineen.
Ensin pitää tarkistaa noi Realsannan johtokytkökset.
Jos Vecussa on samanlainen anturi ja tankki ehjä, niin sitten se on tommonen uutena ymmärtääkseni Motonetissa:
POLTTOAINEMITTARIN ANTURI OPEL VECTRA-A 88--95
A kaasutinmallit Anturi. . . . . . . . . . . . . . . . . . 28-2488 56.90 ???
Anturi ja tiiviste on helppo vaihtaa ja samalla, kun auton alle pääsee ja tankki pitää tyhjentää, voi sieltä vaihtaa bensaletkunkiristimet ja tarkistaa letkut.