Takaisin ruotuun (calibra tuli hommattua)
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
Wannabecalibra kirjoitti:Peilit vaihtoon ja samoin sivuhelmat joko tilalle toiset tai ei ollenkaan (noi calibran vakiohelmat on ihan oksettavat)...Tonttiin ja 20" vanteet
Kaikki ei halua tehdä autostaan pimp my ride-helvettiä...artisti kirjoitti: Juu mitään teini tuuninkia ei tehdä.
Kad D 2.0T, Corsa A 2.0T, Ascona C Luxus, Omega B V6, Chevy R10
On kyllä todella hieno Calibra, väri on upea, ja kun tuo on noita harvinaisia Last Edition-malleja, siinä on myös tuo harvinainen ja hieno etupuskuri, uudenmalliset listat ym. Ja minun mielestäni nuo alkuperäiset BBS-vanteetkin ovat upeat, yhdet hienoimmista vanteista joita on olemassa... eli ulkoisesti ainakin itse pitäisin tuon yksilön ihan tuon näköisenä, se ei voi mennä siitä kuin huonompaan suuntaan... 
Toki voi säilyttää nuo BBS:t ja laittaa tilalle alle jotkut isommat, halvemmat, painavammat ja huonommat vanteet, mutta siinä ei kyllä ole oikeasti mitään järkeä, ellei sitten ne uudetkin vanteet ole jotkut BBS, OZ tai jotkut muut arvokkaat laatuvanteet.
Minun mielestäni Calibran alkuperäiset helmalevikkeetkin ovat hyvän näköiset... kuten myös takapuskuri ilman mitään roikkolisäkkeitä...
Ja tosiaan isompaan "tuunaukseen" kannattaisi valita aihioksi joku vanhempi "tavallinen" Calibra, ei harvinaista Last Editionia. Noita on tehty vain 976 kappaletta, joista 733 X20XEV/etuveto-tekniikalla ja 243 C20LET/4x4-tekniikalla ja kaikki on myyty Saksassa, Suomessa ei uutena yhtään kappaletta. Tosin monet "Edition"-Calibrat ovat keskenään samantapaisia mutta nuo -97:t poikkeavat muista mm. noilla erilaisilla kylkilistoilla ja tuolla etupuskurilla.
Toki voi säilyttää nuo BBS:t ja laittaa tilalle alle jotkut isommat, halvemmat, painavammat ja huonommat vanteet, mutta siinä ei kyllä ole oikeasti mitään järkeä, ellei sitten ne uudetkin vanteet ole jotkut BBS, OZ tai jotkut muut arvokkaat laatuvanteet.
Minun mielestäni Calibran alkuperäiset helmalevikkeetkin ovat hyvän näköiset... kuten myös takapuskuri ilman mitään roikkolisäkkeitä...
Ja tosiaan isompaan "tuunaukseen" kannattaisi valita aihioksi joku vanhempi "tavallinen" Calibra, ei harvinaista Last Editionia. Noita on tehty vain 976 kappaletta, joista 733 X20XEV/etuveto-tekniikalla ja 243 C20LET/4x4-tekniikalla ja kaikki on myyty Saksassa, Suomessa ei uutena yhtään kappaletta. Tosin monet "Edition"-Calibrat ovat keskenään samantapaisia mutta nuo -97:t poikkeavat muista mm. noilla erilaisilla kylkilistoilla ja tuolla etupuskurilla.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70