joo niin pyörittää, mut jos ei palvelu pelaa niin on parempi lopettaa se pyörittäminen tai palkkais siihen hommaan jonku jolla on kokemusta asiakaspalvelusta ja eikä myis aina eiooota tai en osaa sanoa pitää kysyä markolta. ei siinä eipä tarvi ite sieltä mitään hommatakkaan ku saan ite kaikki saksasta hommattua samat tavarat, mut ärsyttää vaan muitten puolesta tollanen hommaata kirjoitti:Kannattaa huomioida että ko. firmaa pyörittää vain 2 henkilöä, Haverisen Marko ja hänen vaimonsa Kati (joka on se teidän "sihteerintapainen").
Sutii Oy ihmetyttää
-
kuulantyontaja
- 'Admiral'

- Viesti:
-
Niin, itseäni hommassa lähinnä on ärsyttänyt se että luvataan ja luvataan ja kuukausikaupalla homma viivästynyt sovitusta ja sitten vielä pitää jahkailla hinnoittelun kanssa viikkotolkulla :/
Kyllä kai nyt maksavaa asiakasta yleensä palvellaan, homma käy nopeesti kun isot rahat tiedossa.
Itse odottelen tässä vieläkin lisäsumaria, jota olen odotellut 1999 syksystä. Ei viitti montaa kertaa ajella ja saada ei oota. Sutii oy:lta ostamassani autosta hajosi kansi, jota ei millään tavalla oltu kiinnostuttu korvaamaan. Muutenkin tuo auto oli kaikkea muuta kuin oli luvattu, sillä maksoin siitä ehjän auton hinnan. Lisäksi mulle myytiin 16V koneeseen syyläri, jossa oli sisään ja ulostulot väärinpäin. Ei siis tainnu kuulua ko. autoon.
Tämmönen 'jälkimarkkinointi' ei kyllä maistu hyvältä. Suomessa olisi tilaa toisellekin Opel-erikois-osien ja autojen maahantuojalle.
Lohtua toi Kansiset, Jarmo Saastamoinen. Todella hienoa palvelua ja teki kansityöt takuuna ja sain erikoisen edullisesti autoni kuntoon! Tuota herraa muistan vieläkin lämmöllä!
Itse odottelen tässä vieläkin lisäsumaria, jota olen odotellut 1999 syksystä. Ei viitti montaa kertaa ajella ja saada ei oota. Sutii oy:lta ostamassani autosta hajosi kansi, jota ei millään tavalla oltu kiinnostuttu korvaamaan. Muutenkin tuo auto oli kaikkea muuta kuin oli luvattu, sillä maksoin siitä ehjän auton hinnan. Lisäksi mulle myytiin 16V koneeseen syyläri, jossa oli sisään ja ulostulot väärinpäin. Ei siis tainnu kuulua ko. autoon.
Tämmönen 'jälkimarkkinointi' ei kyllä maistu hyvältä. Suomessa olisi tilaa toisellekin Opel-erikois-osien ja autojen maahantuojalle.
Lohtua toi Kansiset, Jarmo Saastamoinen. Todella hienoa palvelua ja teki kansityöt takuuna ja sain erikoisen edullisesti autoni kuntoon! Tuota herraa muistan vieläkin lämmöllä!
Opel Astra 1.7 dti 2000, Opel Vectra 2.0 dti 1998
Opel Vectra 2.2 DTi 2001 Caravan Sport OPC
Skoda Fabia 1.9 tdi vRS, Seat Leon 2.0 tdi FR
Opel Vectra 2.2 DTi 2001 Caravan Sport OPC
Skoda Fabia 1.9 tdi vRS, Seat Leon 2.0 tdi FR