Rekisteröiminen 7hengelle?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Datte
'Agila'

Rekisteröiminen 7hengelle?

Viesti Kirjoittaja Datte »

Miten tai mitä pitää tehdä että saan rekisteröityä autoni 7h? Opel astra-94 caravan

Siis voiko jälkikäteen tehdä muutosta, ja mistä saa tarvittavat osat?
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

käy kysymässä katsastus konttorissa...

joitakin V40-70 vulvia oon nähnyt jossa on poikittain tavaratilassa penkki ja vyöt molemin puolin ->elikkä 7 hengee mahtuu

itse on kyllä laittaisi mukuloita jos niitä olis jonkun farmarin perä konttiin kiva kun joku setä rämäyttää 60-80km/h perään ei oo paljoon kertomista jälkipolville
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
nicosamuli
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja nicosamuli »

meillä on v70 volvo rek 7 henkilölle.otteen mukaan saa laittaa lisäpenkit taakse. mutta ei taida tulla laitettua ennemmin ostan tila auton.
smppa
OCF Member
OCF Member

Re: Rekisteröiminen 7hengelle?

Viesti Kirjoittaja smppa »

Datte kirjoitti:Miten tai mitä pitää tehdä että saan rekisteröityä autoni 7h? Opel astra-94 caravan

Siis voiko jälkikäteen tehdä muutosta, ja mistä saa tarvittavat osat?
Mulla oli tuollainen. Itse en tehnyt muutosta, vaan se oli jo ostettaessa lisäpenkeillä. Mutta oli kyllä jälkeenpäin tehty. Tuossa kuva, jos siitä jotain selviää. Turvavyöt oli takapenkin turvavöiden kiinnikkeissä kiinni. Penkit kääntyi alas, joten lattiasta sai suht tasaisen, ja sai tavaraakin kyytiin.
http://vectra.desteem.org/coppermine/di ... m=90&pos=0

Edit: Jaa niin, otteessa tais lukea, että tilapäiseen kuljetukseen...
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
jheinonen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jheinonen »

Katsastuskonttorilla asiasta sanottiin, että penkin kanssa tehdään muutoskatsastus. Tosiaankin ns. tilapäiseen käyttöön.
Takaluukkuun pitää laittaa avauskahva sisäpuolelle. Turvavöitä ei vaadita, mutta suositellaan kyllä. Selkänoja laitetaan nojaamaan takapenkkiin, eli verho jää talliin hyllylle.
Itse olen mitoittanut Vectraan penkkiä 745 Volvon mukaan. Siinä on todella asiallinen tehdastekoinen rakennelma kolmipistevöillä. Kannattaa ottaa mallia mekanismista.
Onhan noita lisäpenkkejä ollut ikuisuuden maaseututakseissa joilla ajetaan koulukyytejä, katso nettiautosta hakusanalla.
smppa
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja smppa »

jheinonen kirjoitti: Takaluukkuun pitää laittaa avauskahva sisäpuolelle.
Olihan mulla siellä tollanenkin, en vaan heti muistanut...
Kahva oli L-mallinen tanko, n. 10 cm pitkä, pidemmässä päässä vähän kierrettä. Kahva muovipaneelista läpi, ja sillä kierteellä kiinni johonkin avausvivustoon. Tarkemmin en osaa kuvailla, kun ei ole autoakaan ollut enää pitkään aikaan.
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Vastaa Viestiin