Jälleen haetaan uusia Opel Selected drivereita
Toinen kyssäri samasta aiheesta, eli en ole edelleenkään vakuuttunut voiton verottomuudesta (kysyin samaa jo ekan kisan alkaessa 2004), vaikka sääntöjen mukaan järjestäjä maksaa palkintoveron. Tuo palkintohan ei ole arpajaispalkinto, joka Suomessa on veroton, vaan voittaja valitaan tietynlaisen paremmuuden perusteella. Verottaja voi käsittääkseni tulkita auton ansiotuloksi, jolloin siitä maksetaan tuloveroa. Jos voittaja ei ole tuloa ilmoittanut verotuksessaan, vaan karhu saa sen myöhemmin selville, saa veron lisäksi maksaa sakkoveroa eli mätkyt.
Onko vaihtoehtoisia tulkintoja?
Onko vaihtoehtoisia tulkintoja?
-
astraali 1.8 16v sport
- 'Admiral'

niin
"Jos sinut valitaan Opel Selected Driver -kuljettajaksi (OSD), saat käyttöösi uuden Opelin 19. toukokuuta – 18. kesäkuuta 2006 väliseksi ajaksi (käyttöedun arvo noin 350 – 500 euroa). Vastaat itse käyttökustannuksista sekä mahdollisista veroseuraamuksista."
Eli maksat paljon rahaa yhden kuukauden ajelusta. Mutta tuli tuo anomus laitettua, ei sitä kuitenkaa voita.
Eli maksat paljon rahaa yhden kuukauden ajelusta. Mutta tuli tuo anomus laitettua, ei sitä kuitenkaa voita.
Insignia 1.6T Executive 2020
Subaru Legacy 1998
Subaru Legacy 1998
Re: niin
Juu tämä ei mielestäni ole mikään 'voitto'. Maksat itse kulut kun ajelutat jannuja 10 kilsan koeajolenkeillä. Mutta hyvä markkinointi-idea Opelin kannalta (että joku muu saa maksaa kulut..).Diizei_ kirjoitti:"Jos sinut valitaan Opel Selected Driver -kuljettajaksi (OSD), saat käyttöösi uuden Opelin 19. toukokuuta – 18. kesäkuuta 2006 väliseksi ajaksi (käyttöedun arvo noin 350 – 500 euroa). Vastaat itse käyttökustannuksista sekä mahdollisista veroseuraamuksista."
Mitään ei jää käteen, kun joku muu sen auton kuitenkin voittaa.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.