kyllähän ne tukun euroja maksoivat, vaikka kesän ajetutkin olivat.mad max kirjoitti:oliko kuinka tyyriit pallot?ihan komiat!!!
Vectra B 2.0 16V Sport Voyage (Ulkonäköä päivitetty)
Seuraavaksi olis tarkoitus metsästää normaalit b1 etuvalot (halvat) ja niistä ottaa kromikehikko sisältä, maalata mustaksi ja laittaa ne näihin tämän hetkisiin valoihin.
Toinen vaihtoehto on ostaa mustat etuvalot (samaa sarjaa kuin etuvilkut).
Paljonkos olit aatellut rahaa laittaa valoihin. Luulen et sen 100€ B1 parista joudut maksaa. Entäs laittasit suoraa B2 valot, on muuten niin paljon paremman näköiset ja antaa uuden ilmeen. AVK:lta ostin omat ja oisko ollu sen 70€ kpl(eiköhän noissa tinkivaraa varmaa hieman ole). Tuolla myydään foorumilla oli jollain myynnissä mut ilman moottoreita ja oli maalattu.
Mä oon miettinyt et mitä noiden valojen kans tekis. Yks vaihtoehto on ostaa b2:n etuvalot, mutta siinä tapauksessa mustat etuvilkut jää ylimääräiseksi. Ja saahan noista b2:n valoistakin tehtyä tummat.1st Opel kirjoitti:Seuraavaksi olis tarkoitus metsästää normaalit b1 etuvalot (halvat) ja niistä ottaa kromikehikko sisältä, maalata mustaksi ja laittaa ne näihin tämän hetkisiin valoihin.
Toinen vaihtoehto on ostaa mustat etuvalot (samaa sarjaa kuin etuvilkut).
Paljonkos olit aatellut rahaa laittaa valoihin. Luulen et sen 100€ B1 parista joudut maksaa. Entäs laittasit suoraa B2 valot, on muuten niin paljon paremman näköiset ja antaa uuden ilmeen. AVK:lta ostin omat ja oisko ollu sen 70€ kpl(eiköhän noissa tinkivaraa varmaa hieman ole). Tuolla myydään foorumilla oli jollain myynnissä mut ilman moottoreita ja oli maalattu.
Opel Vectra B 2.6 V6 Sport Voyage
Suzuki GSX-R1000 K7
Suzuki GSX-R1000 K7
Mulla olisi nuo b1 kromikehiköt mustaksi maalattuna ja irrallaan. Laittele privaa jos kiinnostaa, niin katon onko ne missä päin hallin romuläjiä
niin ja hyvältähän tuo näyttää 
VW Passat CC
BMW e46 330d ex.
Audi A6 4.2 V8 Quattro ex.
Audi A4 1.9TDi ex.
Opel Vectra B X25XE ex.
Opel Vectra B X20XEV ex.
Opel Corsa B C14NZ ex.
Opel Vectra A C20XE (R.I.P)
BMW e46 330d ex.
Audi A6 4.2 V8 Quattro ex.
Audi A4 1.9TDi ex.
Opel Vectra B X25XE ex.
Opel Vectra B X20XEV ex.
Opel Corsa B C14NZ ex.
Opel Vectra A C20XE (R.I.P)
Nyt on etuvaloihin vaihdettu mustat kehykset sisälle (Kiitos Repa).
Kuvia uusimmasta lookista: Linkki
Kuvia uusimmasta lookista: Linkki
Suzuki GSX-R1000 K7
Suzuki GSX-R1000 K7
-
Osku
Kyl mä oon ainakin sun perässä muutaman kerran ajellut, et vaan ole ilmeisesti huomannut..Osku kirjoitti:Mahtaako olla, ettei oltais koskaan ajettu vastaan, tms.? en ainakaan muista nähneeni tuota autoa, vaikka kuitenkin samalla kylällä asutaan...
Suzuki GSX-R1000 K7
Suzuki GSX-R1000 K7
-
Osku
just, pitää varmaankin katsella hiukan tarkemmin ympärilleen.FrOZ kirjoitti:Kyl mä oon ainakin sun perässä muutaman kerran ajellut, et vaan ole ilmeisesti huomannut..Osku kirjoitti:Mahtaako olla, ettei oltais koskaan ajettu vastaan, tms.? en ainakaan muista nähneeni tuota autoa, vaikka kuitenkin samalla kylällä asutaan...
-
OpelVectra
- 'Admiral'

Tuli vähän päivitettyä Vectraa ja asennettua uusi takavaimennin sekä valoluomet.
Vähän aikaa sitten myös naapureiden levottomuuksien vuoksi asennutin Cobran varashälyttimen. Toivotaan että pitäisi nämä möyhypäät kurissa Vectrasta.
Alustaan on tullut vähän muutoksia kun takaata pitkittäiset isot puslat olivat loppu niin hommasin koko Power Flexin uretaani puslasarjan joka sisälsi Etutukivarsien puslat, kallistuksenvakaajan puslat sekä isot puslat taakse.
Autosta tuli mielestäni parempi ja jämäkämpi ajaa jo vakioalustallakin. Katsotaan minkälainen siitä tulee ajaa kun jossain vaiheessa saan hommattua jonkunlaisen alustasarjan.
Kuvia luomista:
Keula
Umpio
Kuvia Takavaimentimesta:
Takavaimennin
Vähän aikaa sitten myös naapureiden levottomuuksien vuoksi asennutin Cobran varashälyttimen. Toivotaan että pitäisi nämä möyhypäät kurissa Vectrasta.
Alustaan on tullut vähän muutoksia kun takaata pitkittäiset isot puslat olivat loppu niin hommasin koko Power Flexin uretaani puslasarjan joka sisälsi Etutukivarsien puslat, kallistuksenvakaajan puslat sekä isot puslat taakse.
Autosta tuli mielestäni parempi ja jämäkämpi ajaa jo vakioalustallakin. Katsotaan minkälainen siitä tulee ajaa kun jossain vaiheessa saan hommattua jonkunlaisen alustasarjan.
Kuvia luomista:
Keula
Umpio
Kuvia Takavaimentimesta:
Takavaimennin
Suzuki GSX-R1000 K7
Suzuki GSX-R1000 K7