Ilman etupuskuria ajo ja katsastus

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
kaamoz
'Kadett'
'Kadett'

Ilman etupuskuria ajo ja katsastus

Viesti Kirjoittaja kaamoz »

Elikkä saako ilman etupuskuria ajaa ja meneekö katsastuksesta läpi? Saatiin juuri tuossa auto siihen kuntoon, että voisi leimata, mutta puskurin teko on kesken vielä ja kova hinku saada jo tuo ajoon.
swoody
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja swoody »

Minä olen käyttänyt ilman etupuskuria katsastuksessa pari kertaa ja läpi on mennyt. Olikohan siinä vielä joku että jos puskurin ottaa irti niin pitäs myös ne kaikki kiinnitysraudat ottaa myös, mahtaa myös olla väärä tieto.
Jonppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jonppa »

Ei ole väärä tieto toi. Eli jos ihan pilkulleen tulkitaan lakia niin pitäisi puskurin kiinnikkeet tai muut terävät reunat ottaa pois mutta ellei inssi ole joku ylimulkku niin pitäisi mennä ihan heittämällä läpi. Itse ajelin pari kesää sitten 1-2 kk ilman puskuria eikä koskaan tullut mitään sanomista..
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time,
but you cannot fool all the people all the time.
-Abraham Lincoln
tpk_83
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tpk_83 »

voipa ollakki että pitää ottaa raudat pois, kun mulla oli katsastuksessa lisävalojen raudat paikallaan niin inssi käski ottaa poikkee. saattaa kuulemma käydä jalankulkian jalkaan :roll:
sakke*
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja sakke* »

mulle kirjottivat konttorilla otteeseen että puskurit laitettava paikalleen, mutta meni silti läpi katastuksesta.
Jansperi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jansperi »

swoody kirjoitti:Minä olen käyttänyt ilman etupuskuria katsastuksessa pari kertaa ja läpi on mennyt. Olikohan siinä vielä joku että jos puskurin ottaa irti niin pitäs myös ne kaikki kiinnitysraudat ottaa myös, mahtaa myös olla väärä tieto.
Ei oo väärä tieto..
Osku

Re: Ilman etupuskuria ajo ja katsastus

Viesti Kirjoittaja Osku »

kaamoz kirjoitti:Elikkä saako ilman etupuskuria ajaa ja meneekö katsastuksesta läpi? Saatiin juuri tuossa auto siihen kuntoon, että voisi leimata, mutta puskurin teko on kesken vielä ja kova hinku saada jo tuo ajoon.
Muista ainakin kiinnittää rekisterikilpi auton keulaan! :D
Vastaa Viestiin