Moi, on tuollainen edullinen kulkupeli alkanut kiinnostamaan, joten
osaisitteko latoa tiskiin faktaa kulutuksesta, kestävyydestä ja käyttöverosta?
Corsa 1.7D omistajia?
Corsa 1.7D omistajia?
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Joo, mulla on 1,7D, vm- 00, ilman turboa, ajettu 240 tkm, ei syö öljyä ja pelaa kuin enkeli, lähti talvella käyntiin ilman lämmitystä -27C, asia, jota ihmettelen yhä. Sekalaisessa ajossa kulutus 4,7 - 5,1 satkulle, matka-ajossa 4,2. Dieselvero ja käyttövero 1,005e/pv, eli 366e/vuosi. Takaluukun ja ovien helmat kannattaa tarkastaa, ruoste lähtee sieltä jos on lähteäkseen. Laturin hihnaa saa olla usein kiristämässä, hihnapyörä laturissa kuluu nopeasti. Hyvä peli, en vaihda omaani.
juuus kirjoitti:Joo, mulla on 1,7D, vm- 00, ilman turboa, ajettu 240 tkm, ei syö öljyä ja pelaa kuin enkeli, lähti talvella käyntiin ilman lämmitystä -27C, asia, jota ihmettelen yhä. Sekalaisessa ajossa kulutus 4,7 - 5,1 satkulle, matka-ajossa 4,2. Dieselvero ja käyttövero 1,005e/pv, eli 366e/vuosi. Takaluukun ja ovien helmat kannattaa tarkastaa, ruoste lähtee sieltä jos on lähteäkseen. Laturin hihnaa saa olla usein kiristämässä, hihnapyörä laturissa kuluu nopeasti. Hyvä peli, en vaihda omaani.
Käyköhän tuohon muuten G-astran cd-soitin suoraan kiinni? Onko corsassa sitä monitoiminäyttöä? Kyseessä vm.96.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Moro itse suosittelen paremmin 1.5TD koneella huomattavasti parempi 
omassa käytössä hyväksi todettu tällä hetkellä äidin kauppakassina... kulutusta en muista tarkemmin..turboruuvi,bansanpaineita nostettu,ahtopaine mittari ja joku "suhina" venttiili. Weitech säädettävällä alustalla tuo liikkuu tosi nätisti.
omassa käytössä hyväksi todettu tällä hetkellä äidin kauppakassina... kulutusta en muista tarkemmin..turboruuvi,bansanpaineita nostettu,ahtopaine mittari ja joku "suhina" venttiili. Weitech säädettävällä alustalla tuo liikkuu tosi nätisti.
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Hopea on nopea