G astran eroavaisuus pyörien navoista

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
TEPE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TEPE »

Pitänee nyt ihan mielenkiinnosta ruveta kyselemään että onkohan noissa G astroissa vaan sellainen ero 4 ja 5 pulttisten välillä että pyörän navat ovat vain erillaiset??? Toisin sanoen selviääkö pelkkien napojen vaihdolla että saa 5 pulttiset sydeemit alle???Siis tietysti täytyy levyt vaihtaa mutta niinkuin käytännössä onnistuisko? Abs tunnistimet tuskin ovat erillaisia??? Ainakin kaikki muut osat alustan suhteen kuten tukivarret jne ovat kaikissa samoja....Kertokee jos olette asiaan joskus itsekkin paneutuneet.
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
Rak
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Rak »

Abs-tunnistimet on napojen kanssa samaa pakettia, 5-pultti systeemeiden pitäis käydä 4-pulttisen navan tilalle suoraan(kolmella pultilla tolpassa kiinni).
Jarruissa voi olla levyjen lisäksi muutakin eroa.
Kuva
TEPE
'Senator'
'Senator'

On 2003-02-05 15:09, Rak wrote:
Abs-tunnistimet on napojen kanssa samaa pakettia, 5-pultti systeemeiden pitäis käydä 4-pulttisen navan tilalle suoraan(kolmella pultilla tolpassa kiinni).
Jarruissa voi olla levyjen lisäksi muutakin eroa.
Kun ei saakeli saa sopivia nelipulttisia vanteita autoon niin kävi vaan mielessä , että minä vaihdan perkule koko jarrusydeemin mutta mitäpä siihen sanoo sitten lain säädäntö ym pykälät? Onhan se kyllä aika kallis ruveta jarruja vaihtamaan vanteiden takia jos näin ajattelee mutta eihän sitä koskaan tiedä :smile:
jönssi
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja jönssi »

ootkos kyselly napojen hintoja!?? on meinaan melkos hinnakkaat...! itelläni on meinaa kans sama ongelma, et ei meinaa saaha vanteit ku on toi 4pultin jako. kysyin eilee konttorilt ni jaon saa vaihtaa, ei pitäis olla mitää onkelmaa.
TEPE
'Senator'
'Senator'

On 2003-02-05 22:46, jönssi wrote:
ootkos kyselly napojen hintoja!?? on meinaan melkos hinnakkaat...! itelläni on meinaa kans sama ongelma, et ei meinaa saaha vanteit ku on toi 4pultin jako. kysyin eilee konttorilt ni jaon saa vaihtaa, ei pitäis olla mitää onkelmaa.
Onhan ne navat aika kalliita. Jos saa jostakin vaikka koko taka-akselin jossa on navat levyt ja satula niin silloin pääsee halvalla takajarrujen osalta, ehkä 300-500e. Etupää voi sitten taas maksaa hiukka enemmän, ehkä 500-700e. Enpä tiedä onko se sen väärti?
Vastaa Viestiin