Hot rod ja rock show, Tampere!

Keskustelua tapahtumista sekä OCF:stä
Jani Mukkala
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jani Mukkala »

Onkos ketään OCF:n jäseniä menossa tuonne hot rod ja rock showhun 27.4, eli ensi lauantaina? Olis mukava tietää, kun itse olen menossa tuolloin lauantaina sinne.
Jani Mukkala
OCF Member
OCF Member

Ja lisäksi neuvokaa miten pääsee tonne jäsentiedotteisiin, kun kerran olen jäsen?
Tude
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tude »

Jos olet jäsen niin rekisteröidyttyäsi foorumiin lähetä tunnuksesi Arille ata@iki.fi osoitteeseen niin pääset tunnuksillasi tuonne jäsenten osioon foorumista. Eli lähetä vaikka sama viesti muuttamattomana takaisin kun mikä sinulle lähetettiin rekisteröityessäsi.
Kuva
Keme
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Keme »

Lauantaina aattelin mennä katsastamaan ton shöyn.. En kyllä oikeen tiiä, että mitä erikoisempia autoja tuolla o näytteillä, kun ei oo tullu selailtua viime aikoina tota V8:a. Jos joku tietää jotain erikoisempia herkkuja joita tonne on tulossa niin pistäkää tietoa tänne vaan.
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Monena vuonna on tuolla tullut käytyä ja huippuluokan jenkkiautonäyttelyhän tuo periaatteessa on.

Tänä vuonna en ole menossa itse, samaan aikaan kun on Eltsu Sprint Helsingissä jota olisi tarkoitus mennä katsomaan.
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Tarkkaan ottaen en taida jäsen olla kun on jäsenmaksu edelleen maksamatta, mutta kyllä tuonne näyttelyyn olisi tarkoitus mennä piipahtamaan kun melkein vieressä asun. Melkein joka vuosi siellä on tullut käytyä viimeiset kymmenen vuotta :smile:

Kai se jäsenmaksukin pitäisi joskus pistää menemään...
EVO-500
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EVO-500 »

Taitaa euro-harrastajan ylivoimaisen voiton viedä Eltsun ajot! Onhan sinne tulossa liuta kovanluokan Opeleita & paljon muutakin mielenkiintoista kalustoa.
Ei muuta kuin viikonloppuna keula kohti Stadia...
Muita mukaan lähtijöitä?!?

T: K.Vilen
J-P
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja J-P »

on!
oon kyllä koko viikonlopun siellä järkkärinä
simo.n
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja simo.n »

täältä on ainakin tulossa yksi jäsen , mennään kaverin kanssa kattelee mitä ollaan nähty jo acs:ssa ja vähän vähemmän eli muuten vaan . :smile:
Jani Mukkala
OCF Member
OCF Member

Mulla on sellanen keltainen kadett, jos satutte näkeen sen niin tulkaa morjestaan. Huomenna pitäis tulla uudet vanteet/renkaat, kävin tänään tilaamassa/ostamassa ne, saa sitte nähdä kuinka hyvin 17" menee alle.
Vastaa Viestiin