Osta Saksasta varaosia

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Renex
'Senator'
'Senator'

Osta Saksasta varaosia

Viesti Kirjoittaja Renex »

Taas jälleen tuli tehtyä hyvät kaupat Saksasta. Airbagia etsiskelin Omppu B:n, koska huusin ebay:stä jalopuuratin. Täällä pyydetiin 250 euroa bagistä. Saksasta se tuli kaikkine kuluineen 118 euroa ja toimitus kotiovelle 6 päivää. Mä olen innostunut tuohon ebay:hin. Mä olen ostanut sieltä ihan uskomattomia osia omaan Kadett D Gte:n ja Omegaan, jota ei ole ollut myytävänä enää pitkiin aikoihin ja vielä ihan UUSIA tehtaan paketissa. Tässä vähän osviittaa. Pieni saksankielen taito on kylläkin avuksi. Mutta sitähän me kaikki onneksi jo osaamme :wink:
http://www.motoso.de/ ja www.ebay.de. Nämä on varmaa kuitenkin kaikille jo tosi tuttuja osoitteita ja olette jo monet kerrat käyttäneet mutta kuitenkin.
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

Varmasti on saksassa yleensä halvempaa mutta www.autio.net myy bägejä 50€/kpl... :roll:
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
Renex
'Senator'
'Senator'

Joo, heillä oli aikas rajoitettu tarjonta, eli uudempia ei ollut tarjolla.
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

joo saksasta löytyy kaikkea kivaa :wink: parhaimpia löytöjä varmaan on tähän mennessä. Monzan Uusilokasuoja, Uusi etuhiekka pelti ja muita peltejä ja vielä Orgis GM tavaraa ja vielä halvalla 8)
Renex
'Senator'
'Senator'

Esimerkiksi, täytyi ostaa varalle kun halvalla sai. Ruiskun ohjainboxi 4.66 e+ 17e toimitus ja käytännöllisesti katsoen uusi osa! Näitä halpoja juttuja mä olen hankkinut jo viimeisenä kahtena vuotena aika monta. Muuten, Englannista löytyy kans vaikka mitä mielenkiintoista Vauxhall/Opel:hin. Sieltä olen kans hankkinut kaikenlaista. Tosin toimituskulut ovat tosi kovat. Kyllä Saksa on kuitenkin ihan best. Gte:hen mulla on mm. täydellinen levikesarja ihan noin vaan varalle jos jotain sattuu hajoamaan. Muuten aika vaikea sarja saada nykyisin. -(z)-
Vastaa Viestiin