Kadett E

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Mahis
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahis »

Tietty lista pitää tehä katsarin antamalle kaavakkeelle, mut pitäs riittää oma todistus. Eri asia on sitten missä auton katsastat, meinaan yksityisillä olivat vailla merkkiliikkeen todistusta osien vaihdosta, valtion asemalla äijä katteli osat ite ja tuumi että juu, aja veks vaan...
There's no such thing as flawless Opel.
swoody
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja swoody »

Mahis kirjoitti:Tietty lista pitää tehä katsarin antamalle kaavakkeelle, mut pitäs riittää oma todistus. Eri asia on sitten missä auton katsastat, meinaan yksityisillä olivat vailla merkkiliikkeen todistusta osien vaihdosta, valtion asemalla äijä katteli osat ite ja tuumi että juu, aja veks vaan...
Multa vaativat juurikin tuon merkkiliikkeen todistuksen osien vaihdosta eli opel-huollossa katsoivat sen mallieroavaisuustodistuksen perusteella että tarvittavat osat on vaihdettu ja kirjottivat siitä sitten paperille johon tuli myös se päästöluokitus. Eikös se pitäs olla katsastusmiehen hommaa tarkistaa et on tarvittavat osat vaihdettu, mut ei kun mun piti siitäkin maksaa opelille. Saihan tuon kaa tapella kun tuntu katsastusmiehet olevan juurikin sillä linjalla et: " ai sä oot isomman=tehokkaamman koneen vaihtanu, no enpä sit auta sua vaan saat itse hoitaa ongelmas"..
Mahis
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahis »

Itsellä meni sillä kaavakkeella ja katsari katteli vaan paikat läpi. Tais olla ainoa kerta kun ei tullu jotaki ihmettelyä siitä. Tosin tuokin vasta sen jälkeen kun olin yhdellä asemalla käyny koettamassa ilman sitä paperia X)
Silloin päätin että jos nyt jotaki tulee laitettua, uudempaa pirssiä siis niin laitan turbovehkeen valmiiks nii ei tuu niistä tehoista puutetta eikä tarvi alkaa mottia vaihtelemaan... ja jos tarvii nii on paperit kunnossa siihe :)
There's no such thing as flawless Opel.
Vastaa Viestiin