Tämä on sitten esiversio. Ikonit on vielä tekemättä ja muutama muutos... Ikonit ei näy puhelimessa sinisellä, vaan oletusvärillä. Tuo Theme Studio vaan näyttää muotoilemattomat ikonit sinisenä... Tämä teema toimii paljon nopeampaa, koska koko on saatu tiputettua SVG-grafiikalla päälle 300 kilosta 71 kiloon...
PS. Voisit väsätä samanlaisen mustana, keltasilla teksteillä
-------------------------------------------------------
Catapultam habeo. Nisi pecunias omnes mihi das, ad caput tuum saxo immane mittam.
323->Kadett GSi->Jetta->Civic->Vectra->Passat
PS. Voisit väsätä samanlaisen mustana, keltasilla teksteillä
Joo, ajattekinkin jotain "yö" teemaa, jota ois mukava esim. pimeällä autossa katella, ilman että menettää pimeänäkönsä...
Puhut vähän, mutta asiaa
Sopis meinaan puhelimen väriin toi musta paremmin
-------------------------------------------------------
Catapultam habeo. Nisi pecunias omnes mihi das, ad caput tuum saxo immane mittam.
323->Kadett GSi->Jetta->Civic->Vectra->Passat
Miten tollainen asennetaan? Luurina 6600. Tarvii jonkun softan vissiin? (joo joo, olen Nokialla töissä, mutta optimoin 3G-verkkoja, en asentele mobiileja)
ata kirjoitti:Miten tollainen asennetaan? Luurina 6600. Tarvii jonkun softan vissiin? (joo joo, olen Nokialla töissä, mutta optimoin 3G-verkkoja, en asentele mobiileja)
Kun sen vaan saat puhelimelle siirrettyä (esim bt:llä) ja sitten tiedostojen hallinasta löydät sen paketin sen saa sieltä asennettua ilman mitään erityisiä softia
Tai jos ei ole Bluetoothia koneessa niin hakee Zippi-ohjelman (toimiskohan tää: http://s60zip.softonic.de/ie/46485) ja sit hakee ton tiedoston. Itse siirsin BT:llä.
Jos koneessa on Nokia PC Suite, niin riittää että ZIP paketin purkaa tietokoneelle ja kaksoisklikkaa sitä Opelorange.sis tiedostoa. Tämän jälkeen PC Suite kysyy asennetaanko ohjelma.
Joo, sain siirrettyä bt:llä puhelimeen ja asennettua siellä. Hienolta näyttää ja vaihtelu virkistää. Rupesin olemaankin jo vähän kyllästynyt tuohon piireettyyn Lotarikuvaan joka on tuosta kerhon etusivulta peräisin (jonka olen kyllä ihan itse piirtänytkin aikoinaan...)
Kellossa (viisarikello käytössä siis) voisi olla numeroita tai ainakin viivat joka tunnin kohdalla näin niinkuin kehitysvinkkinä.