Calibra_46 kirjoitti:
en tiiä mikä setti oli kyseessä, mutta viime tuning car showssa oli esillä vaiheessa oleva "GTi:stäkin tuttu" mekaanisesti ahdettu calsu (rek. ANN-4), jossa oli jo asennettuna lambo-ovet. eli tiettävästi yhdessä suomalaisessa calissa tuollaiset jo on..
b.t.w. saa nähdä onko tänä vuonna valmiina näytillä. oli muuten härskin näkönen ilmestys ku ei ollu puskureita, valoja jne. ja kameleontti maalipintaa rälläköity sieltä täältä, 19" vanteet.. lapussa luki et tulossa 20", lasikatto, uus väri (flake lila)...
Vastailempa tähän Annan puolesta, vaikka en kyllä osaa kertoa mistä nuo saranat tulivat, mutta Annan Calibra on vielä työnalla ja sitä ei ainakaan vielä ACS'ssa nähdä, mutta mun pitäis ilmeisesti omani sinne viedä, ainakin on jo ilmoitettu Ja kumpainenkin auto löytyy sivuilta http://www.teamfg.net
Onks tää se sellanen ANN-4,jka Lohjallakin havaittu??
Onks tää kompura jku vitsi? et tää tavan 16v?
Aika hengetön o rokkipojan calikka ollu..
cor54 kirjoitti:
Onks tää se sellanen ANN-4,jka Lohjallakin havaittu??
Onks tää kompura jku vitsi? et tää tavan 16v?
Aika hengetön o rokkipojan calikka ollu..
OT, mutta mitä sä selität? Vähän selvemmin kiitos.
Ja siitä ANN-4 autosta, kyllä siellä Lexmaulin kompura on, Hestec jne.
Ainakin sivujen mukaan ja mitä itse olen upeaa peliä nähnyt.
nuo leksus valot sopii mun mielestä ihan hyvin ku livenä kattoo tuo hopea on paljon kirkkaampi mitä se noissa kuvissa näyttää pitäs varmaan opetella käyttämään tuota digi kameraa paremmin
otan sivusta kuvia heti ku alkaa arska paistamaan ni tulee paljon hienompia kuvia toimii tuo väri auringossa paljon paremmin
Calibra_46 kirjoitti:
en tiiä mikä setti oli kyseessä, mutta viime tuning car showssa oli esillä vaiheessa oleva "GTi:stäkin tuttu" mekaanisesti ahdettu calsu (rek. ANN-4), jossa oli jo asennettuna lambo-ovet. eli tiettävästi yhdessä suomalaisessa calissa tuollaiset jo on..
b.t.w. saa nähdä onko tänä vuonna valmiina näytillä. oli muuten härskin näkönen ilmestys ku ei ollu puskureita, valoja jne. ja kameleontti maalipintaa rälläköity sieltä täältä, 19" vanteet.. lapussa luki et tulossa 20", lasikatto, uus väri (flake lila)...
Vastailempa tähän Annan puolesta, vaikka en kyllä osaa kertoa mistä nuo saranat tulivat, mutta Annan Calibra on vielä työnalla ja sitä ei ainakaan vielä ACS'ssa nähdä, mutta mun pitäis ilmeisesti omani sinne viedä, ainakin on jo ilmoitettu Ja kumpainenkin auto löytyy sivuilta http://www.teamfg.net
ois kyllä mukava lähteä käymään tuolla ACS:sa mutta on auto viellä sen verran pahasti kesken että ei viiti kesken eräsenä viiä näytille
toi menee kyl överiks ...mut makunsa kullakin ku koira palleja nuoli noi lexut o kyl kauheet ja kilven uusisin ja tottakai samal hommaisin uuet kilvenpultit ja valkoset kupit.
mun mielestä etupuskuri sopii oikeen hyvin. teijän pitäs nähä ihan livenä se ni ei näytä ihan nii mahottomalta
vanteet makso 450€ ja ne oli pelkät vanteet ei ollu pulttia eikä soviterenkaita eikä minkään laisia kesä kumeja
siis uudet 18" vanteet noin halvalla? Vissiin ei hirveän korkea laatu Vrt. ostin bemuun viime kesänä 18" kiekot ni 300e kpl hinta :E Mutta ihan siistit vanteet kyl,halvatkin joten iso plussa siitä.