Opel TT kirjoitti:Ei siinä mitään skabaa ajettu, se oli sellanen normaali matkavauhdilla suoritettu siirtymä Vecussa taisi mittari näyttää ainakin 170?
Niinpä ihan normaali ajoa. Ei jaksanu mittaria kattella. Oli kai sitä jo jonku verran vauhtia ku piti nelonen laittaa päälle.
Joo, Kaitzun uutta astraa kateltiin, näppärän näköinen perusvehe (ainakin toistaiseksi ) Ootetaan että siihen tullee alustasarja niin ei tarvi tikapuita ku kiipeää hyttään No ei, varmasti hieno tulee ku isot pallot kesäksi ja sitte vielä korkeussääjettävä alusta.
Eipä se pääsiäinen ole vielä tuolloin.
Täytyypi yrittää selvitä jos olis parantunu jo silloin, ellei ole joku muu sairaus, nimittäin edellispäivänä työpaikan pilkki kilpailut
Hiliasta prkl vihko auki. 2 päivää otettu alakoholipitosia juomia, alakaa pikkuhiliaa olleen se huono olo. Joo, pötköttään.com/huono-olo.inc. Heinäpaalit kainaloon ja helevettiin iliman jarruja
Ja Janne: Älä soita mulle neljältä yöllä että tilaatko pienen, keskikokoisen vai ison makkaraherkun. Ei mulla kiinnosta No ei, oli taas järkevää toimintaa eilen yöllä
-AM- kirjoitti:Ja Janne: Älä soita mulle neljältä yöllä että tilaatko pienen, keskikokoisen vai ison makkaraherkun. Ei mulla kiinnosta No ei, oli taas järkevää toimintaa eilen yöllä