tuning-zone???
500 Internal ErrorAvantasia kirjoitti:Pääseekö pojat tonne tuning-zonen sivuille???.. ite en ainakaan pääse..
Vittu ku vituttaa!. onko teille tullu sähköpostia ku maksu on mennyt perille? aattelin vaan että oon tos 3 viikkoa sitte maksanut ja mitään ei oo kuulunu!..
The server encountered an internal error and could not complete your request.
Olisko kaverit lähteny Bahamalle meidän rahojen kera?
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
joku kerta kokeilein sivuja kanssa niin sama homma, kyllä ne sitte kuitenkin toimi.. jos ne nytte ei taas sitteAltti450 kirjoitti:500 Internal ErrorAvantasia kirjoitti:Pääseekö pojat tonne tuning-zonen sivuille???.. ite en ainakaan pääse..
Vittu ku vituttaa!. onko teille tullu sähköpostia ku maksu on mennyt perille? aattelin vaan että oon tos 3 viikkoa sitte maksanut ja mitään ei oo kuulunu!..
The server encountered an internal error and could not complete your request.
Olisko kaverit lähteny Bahamalle meidän rahojen kera?
Vectra C Estate -07
Ei näytä toimivan suoraan tuolla tuning-zone.pl osoitteella, mutta näillä ainakin mulla näyttäs toimivan: http://www.tuning-zone.pl/index.php tai http://www.tuningzone.pl
Marzu kirjoitti:Itsekkin odottelen tavaraa puolan maalta, sitä oiskin tulossa reilun 700euron edestä, kyllä lähtee puolan pojalta henki jos tavarat ei mulle asti tule, 27pv helmikuuta on rahat siirretty, ei näy eikä kuulu
Itse maksoin oman tilaukseni samana päivänä ja olivat tämän viikon maanantaina lähettäneet... Näkyy olevan saksassa tavarat tällä hetkellä :S
-
Pillipiipari
- 'Kapitän'

Onko tämä nyt se viimesin tilaus vai joku aiempi vielä?Pillipiipari kirjoitti:hmm mulla on sisällä tilauksia vajaan 10.000e edestä ja eivät piru vie saa tulemaan niitä..
Btw, kauan luulet että tossa viimesimmissä kestää? Kauan yleensä kestänyt noissa isommissa?
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

Ok.Kiitos tiedosta. Mitenkäs toi maksu hoituu tuolla? Pitääkö se heti tilauksen yhteydessä siirtää heidän tililleen vai silloin vasta kun tavara on "tavarantuojalla"?R.Lehtinen kirjoitti:se taitaa se best way olla se halvempi vaihtoehto..ainakin ennen se toinen oli että "nopein reitti" = kalliimpi
Volvo V90 D4 business momentum -17
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

ne laittaa mailina ohjeet maksuun..eli siis maksetaan->pojat rupee duunaan osia-> lähettää ne sinulle UPS:n poikien kyydissä->kuittaat heille saaneesi kamat-> ja eikun laittaa kiinni
Tosin, en tiedä tänä päivänäkään, onko ne saaneet mun lipasta rahojaan..sillon ei olleet saanut, ja sanoivat että jää odottelemaan..ei ole sen koommin kuulunut
mutta tosiaan, laitat sieltä mitä haluat, sieltä tulee paluu meili jossa hinnat, vastaat että ok, sopii hinnat sinulle, sitten tulee tilinumerot yms..ja eikun oottelemaan.
( niin, siis siinä vaiheessa, kun UPS:n poinaat soittaa , ja sanoo että tuo kamat sulle, ei tarvii enää rahaa, ei muutakun kuittaat ne tavarat, ja homma on sitä myten selvä)
Tosin, en tiedä tänä päivänäkään, onko ne saaneet mun lipasta rahojaan..sillon ei olleet saanut, ja sanoivat että jää odottelemaan..ei ole sen koommin kuulunut
mutta tosiaan, laitat sieltä mitä haluat, sieltä tulee paluu meili jossa hinnat, vastaat että ok, sopii hinnat sinulle, sitten tulee tilinumerot yms..ja eikun oottelemaan.
( niin, siis siinä vaiheessa, kun UPS:n poinaat soittaa , ja sanoo että tuo kamat sulle, ei tarvii enää rahaa, ei muutakun kuittaat ne tavarat, ja homma on sitä myten selvä)
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
KTM SX 250 -08
Ok. Kiitoksia selvennyksestä. Laitetaampas tavaraa tulemaan.R.Lehtinen kirjoitti:ne laittaa mailina ohjeet maksuun..eli siis maksetaan->pojat rupee duunaan osia-> lähettää ne sinulle UPS:n poikien kyydissä->kuittaat heille saaneesi kamat-> ja eikun laittaa kiinni![]()
Tosin, en tiedä tänä päivänäkään, onko ne saaneet mun lipasta rahojaan..sillon ei olleet saanut, ja sanoivat että jää odottelemaan..ei ole sen koommin kuulunut![]()
Volvo V90 D4 business momentum -17
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16