Astra Coupe Turbo

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
opelforever
'Agila'

Astra Coupe Turbo

Viesti Kirjoittaja opelforever »

Moi!
On alkanut himottamaan tuommoisen vm. 01- 02 turbo coupen tuonti saksasta, kun sen sieltä saisi ehkä vähän halvemmalla kuin täältä.
G-Astra on jo tuttu ja hyväksi havaittu (on jo kaksi sellaista) mutta onko tuossa turbo koneessa jotain mitä pitäisi tietää ja ottaa ostovaiheessa huomioon?
Se ainakin tässä mietityttää että millä kilometreillä turbo alkaa olla huollon/vaihdon tarpeessa noin yleensä, kun aina kuulee juttuja ja varoituksia kaikista turbo-autojen hajoamisista.
Suunnitelma olisi hankkia alle 70000km ajettu coupe.
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

Mun Turbo coupe pelas hyvin 0-5000km, tosin siinäkin välissä piti kerran turbon takia käyttää pajalla..vikaa ei tosin oikein löytynyt, letkut kiristeltiin ja sitten se menikin jo vaihtoon..tosin ihan muista syistä kuin ongelmien takia.
Eli vähiin jäi omat kokemukset turbo-coupesta, mutta mitä ennen sen ostoa koitin asiaan hiukan perehtyä niin en ainakaan minä törmännyt mihinkään ihmeempiin "tyyppivikoihin" kyseisen koneen osalta. Ainoa mitä eteen tuli, oli se että viritettyinä noissa koneissa oli jossain päin maailmaa ilmennyt ongelmia mm venttiilien ym kanssa.

Nojoo, ei kai se sen huonompi tai parempi ole kuin muutkaan turbomoottorit, mutta muuten Bertonesta pitää sanoa että se on EDELLEEN yksi parhaista autoista alustaltaan/ajettavuudeltaan mitä olen ajanut..vaikka aika monta oletusarvoisesti "parempaa" autoa on jo ehtinyt olla itsellä/ tullut muuten ajettua.
MB CLK320 -04 + BMW335Cia (tulossa)
opelforever
'Agila'

En ole minäkään löytänyt netistä mitään pahoja "tyyppivikoja".
Verohomma on tämmösessä ärsyttävä kun ei tiedä etukäteen mikä on auton lopullinen hinta. Suurin vero minkä löysin tullin sivuilta oli jotain 6500€ :evil:
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

no ei oo paha jos vaan 6500 joutuu veroja maksamaan.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
opelforever
'Agila'

No aika paha.. ja alkaa myydä omaa autoa...
Vastaa Viestiin