Parhaat vinkit trophy äänestys
Parhaat vinkit trophy äänestys
Pistetäänpä äänestys avuliaimmasta foorumilla kävijästä. Eli keneltä parhaat vinkit, ammatti taitoiset kommentit ja hyvä henki. Oma ääni ascona_c:lle
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Melkeinpä kaikki täältä foorumilta on hyvää porukkaa ainakin jotenkin tietonsa perusteella. Ainoastaan vois sanoo semmosia poikkeuksia jotka jauhaa paskaa ja v*ttuilee törkeästi. Saa mustakin sanoa että jauhan paskaa, mutta en sentään vittuile.
Melkeenpä kaikkien kirjoittamat Autoon liittyvät viestit on jotenki hyödyttäny mua, jos ei käytännön askareissa niin ainakin olen yrittänyt sisäistää tiedon muistiini.
Melkeenpä kaikkien kirjoittamat Autoon liittyvät viestit on jotenki hyödyttäny mua, jos ei käytännön askareissa niin ainakin olen yrittänyt sisäistää tiedon muistiini.
Mä kyllä jauhan paskaa ja ...ttuilenkin, mutta vaan silloin ku syöttö iskuun tulee muualta.
Ja jos vaan osaan(yleensä en
) autan.
Ja jos vaan osaan(yleensä en
Non Gradus Anus Rodentum! (Not Worth A Rats Ass!)
Magister Mundi sum! (I am the Master of the Universe!)
Vescere bracis meis (Eat my shorts)
Stercus accidit (Shit happens)
Magister Mundi sum! (I am the Master of the Universe!)
Vescere bracis meis (Eat my shorts)
Stercus accidit (Shit happens)
Kyllä täällä tietoa löytyy kaikilta kävijöiltä, ja asiasta kuin asiasta. Opeleiden ulkopuoleltakin, riippuen omista kiinnostuksista sitten. Vaikea erikseen eritellä, keneltä nyt eniten tietoa löytyisi, mutta sen voi kyllä sanoa että varma on että joltakin!
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.