ooppeli hiivatiksi - onko enää asiaa ocf foorumille?

Keskustelua Opeleista
Jarzki
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jarzki »

Juu eipä mullakaan kohta puoleen vuoteen ole ollut ooppelia - vaihtui nissaniin viime syksynä - mutta silti täällä foorumilla oleskelen aktiivisesti, koska ocf on pop! :P

Suunnitteilla on, että kevään/kesän aikana tuo japanin ihme vaihtuu takas vakaaseen saksan rautaan eli ooppeliin. Täytyy kyllä sanoa että oli melko shokki siirtyä asconan ratista sunnyyn, kaikki on jotenkin heikomman ja ohuemman oloista ja ascona kulki kun raiteilla, toisin kuin nissan. -(z)-
marqus
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja marqus »

Jarzki kirjoitti:Juu eipä mullakaan kohta puoleen vuoteen ole ollut ooppelia - vaihtui nissaniin viime syksynä - mutta silti täällä foorumilla oleskelen aktiivisesti, koska ocf on pop! :P
No vähän sama juttu mulla mut Fordi tuli alle :oops: Ei autossa mitään vikaa ole vielä ollut ja silti kehtaan täällä hengailla ja jäsenmaksunkin maksoin täysin omaehtoisesti. Eli tästä sitten voi päätellä et Opelin puoleen käännyn ennemmin tai myöhemmin 8) Vaikka sitten kun tulee uusi Omega suomeen.

Eli jää mimmix tänne vaan hengailemaan
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Jarzki
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: ooppeli hiivatiksi - onko enää asiaa ocf foorumille?

Viesti Kirjoittaja Jarzki »

mimmix kirjoitti:tuunariterot lähtee aina seuraamaan jos oon sillä liikenteessä
Mua ainakin v*tuttais jos joku amisviiksi seurailis mua jollain ruosteisella tuning civikillä :evil:
Hirving
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hirving »

Alkaapahan tuota yhtenevää tekniikkaa hooppelin kanssa löytyä jo hiivatistakin...esim 1,9 kiisseli. Kohta ei tierä millä ajaa. :lol:
Älä hätäile....aikanaan munakin kävelee.
Astra K Sport Tourer 1.6 CDTI A6 - ex. Astra J Sport Tourer 2.0 CDTI A6 2015 - ex. Astra J Sport Tourer 1.6T Sport A6 2012 - ex. Vectra C Wagon 1.9 CDTI A6 2008 - ex. Vectra C Wagon 2.2 A6 2004
www.hjvisions.fi
Flashback
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Flashback »

Onneks olkoon vaan... Ihan ok:n kaupunkiauton oot hommannut. Tuollaisella on jonkin verran tullut ajettua ja ihan hyvä oli ajaa noin pieneksi autoksi. Eikä käyttökustannukset ole kovinkaan kamalat.

Eikös tulevat corsat ole aikalailla samaa tekniikkaa uuden punto granden kanssa ja taitaa uusi vecculi ja cromakin olla pitkälti samalla pohjalevyllä, alustalla ja osa moottoreistakin samoja. Mitenkähän jatkossa, kun haukutaan fiiattia, niin osuuko pilkka omaan nilkkaan? Mietin vaan :roll:
Kaikista autoista tulee vanhoina Opeleita
mimmix
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: ooppeli hiivatiksi - onko enää asiaa ocf foorumille?

Viesti Kirjoittaja mimmix »

Jarzki kirjoitti:
mimmix kirjoitti:tuunariterot lähtee aina seuraamaan jos oon sillä liikenteessä
Mua ainakin v*tuttais jos joku amisviiksi seurailis mua jollain ruosteisella tuning civikillä :evil:
Niinpä.. jos joku vaikka luulee et ollaan samaa porukkaa! :lol: :lol:
Se on tietysti saksalaisten ja japsien ero (mun näkökulmasta - omasta kokemuksesta... tosin voi olla vähän epäreilua kun vertailukohteet on niin eri sarjaa) että saksalaisista tehdään mukavia ajaa, niinkun nyt se vectrakin parhaat päivänsä nähnyt mutta jaksoi aina mennä nätisti ja tasasesti tietä pitkin, oli mukavat penkit ja pehmee ajella, mutta sitten japanilaisesta taas löytyy tehot ja käytännön kaikki releet ja rensselit. Mikä on sitten kivaa niin se on makuasia. Tuo subaru ainakin tuntuu fiatillakin ajon jälkeen aina ihan ihme kotterolta, semmonen pehmeys ja miellyttävyys puuttuu. Kai se on sitä eurooppalaista tyyliä sitten tehdä autosta mukava. Jenkeistä en lähde puhumaan yhtään mitään.
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Vastaa Viestiin