rekordin osat
rekordin osat
Eipä löydy mistään enää osia -86 Rekordiin. Olisin tarvinnut tälläkerta alavesiletkun mutta ei löydy edes merkkiliikkeestä.Motonetista myytiin väärä letku ja purkaamoidenkaan sivuilta en löytänyt.
Onko vinkkejä mistä kysyä?
-
Monzarella
- OCF Member

- Viesti:
Re: rekordin osat
Millä moottorilla Rekku on,jos tarkistan varastoni?skankaan kirjoitti:Eipä löydy mistään enää osia -86 Rekordiin. Olisin tarvinnut tälläkerta alavesiletkun mutta ei löydy edes merkkiliikkeestä.Motonetista myytiin väärä letku ja purkaamoidenkaan sivuilta en löytänyt.Onko vinkkejä mistä kysyä?
Rekku on - 86, 2 litran bensakoneella , sedan.Auto on ikäisekseen hyvä pelleistään ja pitäisin sen vielä mielelläni mutta osaongelmia alkaa olla.
Tällähetkellä on käynnistysongelmia ilmeisesti kaasari tulvii? koska bensa haisee .Kaasaria on säädetty,ehkä kaasari pitäisi vaihtaa.Muuten rekun kanssa pärjäillään mutta tämä kaasaripuoli on vähän hankala
Tällähetkellä on käynnistysongelmia ilmeisesti kaasari tulvii? koska bensa haisee .Kaasaria on säädetty,ehkä kaasari pitäisi vaihtaa.Muuten rekun kanssa pärjäillään mutta tämä kaasaripuoli on vähän hankala
vaihda ruiksu niitä saa suht edullisesti välilläskankaan kirjoitti:Rekku on - 86, 2 litran bensakoneella , sedan.Auto on ikäisekseen hyvä pelleistään ja pitäisin sen vielä mielelläni mutta osaongelmia alkaa olla.
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
mulla pitäisi olla kyseiset vesiletkut vm 86 kaasarivehkeestä myös...
sekä myös kaasari... toimivalla automaattiryypyllä...
paiskaa privaa jos kiinnostaa!!!
sekä myös kaasari... toimivalla automaattiryypyllä...
paiskaa privaa jos kiinnostaa!!!
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
- Ooppelijanne
- 'Senator'

- Viesti:
-
Monzarella
- OCF Member

- Viesti:
Re: rekordin osat
Tere.Monzarella kirjoitti:Millä moottorilla Rekku on,jos tarkistan varastoni?skankaan kirjoitti:Eipä löydy mistään enää osia -86 Rekordiin. Olisin tarvinnut tälläkerta alavesiletkun mutta ei löydy edes merkkiliikkeestä.Motonetista myytiin väärä letku ja purkaamoidenkaan sivuilta en löytänyt.Onko vinkkejä mistä kysyä?
Löytyi vain 2.2E jäähdyttäjän letkut,jotka ovat erilaiset kun kaasarimoottorisissa.
Heitä se kaasari mäkeen sieltä tai vaihda tilalle Weber DGV.
Sitä alkuperästä GM Varejett II:sta ei oo vielä kukaan saanu toimimaan. Ovat sellasia sohloja.
Ruisku on paras vaihtoehto(tosin niitäkin on susia/paskoja myynnissä).
PS: Viimenen kommentti ei liittynyt Ooppelijanneen mitenkään. Kerron vain omia kokemuksia.
Sitä alkuperästä GM Varejett II:sta ei oo vielä kukaan saanu toimimaan. Ovat sellasia sohloja.
PS: Viimenen kommentti ei liittynyt Ooppelijanneen mitenkään. Kerron vain omia kokemuksia.
Jaa mite nii ei saa pelaa?Juho M-P kirjoitti:Heitä se kaasari mäkeen sieltä tai vaihda tilalle Weber DGV.
Toissapäivänä tuli pihalle -85 ascona entisen tilalle ja tuossa pelaa ainaski hyvin kaasari.
On muutenki hellästi rällätty ku ei ainuttakaan niveltä/nuppia/puslaa oo vaihettu
Jarrut on laitettu ja putket vaihettu et jotain sentää tehty
Skoda Octavia -08
Nyt mietityttää
Noi käyntihäiriöt on kurjia. Välillä käy ihan hyvin ja tas välillä käynnistäessä ei saa millään kierroksia.Pikkuhiljaa täristen lähtee käymään.Ja sitten nykimistä on joskus ihan yhtäkkiä esim.kun moottoritieltä ajan trampille ja hidastan ja ajan tasaisesti hiljempaa alkaa raju nykiminen muutaman kerran ja kun antaa kaasua vähän saattaa taas mennä OK.Tätä esiintyy joskus samoin kun jälkikäyntiä.
Olen miettinyt myös koko koneen vaihtoa joskos vielä kannattais.
Itse olen tehny monenlaista autojen kanssa mutta tämä projekti
taitaa olla vaativa meikäläiselle.
On se sellasta Wanhan kanssa.Olen katsellut uudempa peliä mutta joteskin toi rekku on niin tyylikäs ja tilava ym.
Olen miettinyt myös koko koneen vaihtoa joskos vielä kannattais.
Itse olen tehny monenlaista autojen kanssa mutta tämä projekti
taitaa olla vaativa meikäläiselle.
On se sellasta Wanhan kanssa.Olen katsellut uudempa peliä mutta joteskin toi rekku on niin tyylikäs ja tilava ym.