Vectra B -00 Kasvojenkohotusta

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Matsp
'Kadett'
'Kadett'

Vectra B -00 Kasvojenkohotusta

Viesti Kirjoittaja Matsp »

huhuh
Matsp
'Kadett'
'Kadett'

Seuraavaksi vuorossa takavalojen päivitys joten kaipailisin hieman mielipiteitä, ja 10+ jos kuvia löytyy perusteluiksi, ennenkuin laitan tilauksen matkaan

Auto kun on hopeanvärinen niin periaatteessahan siihen sopii sekä kirkkaat että tummat takavalot. Kysymys vaan että mitkä sitten sopivat parhaiten? Tummat kuten ikkunatkin vai vaaleat kuten loputkin autosta. =/

Jos ideoita mallista niin saa ehdotella, tällä hetkellä tilaukseen lähtee joku näistä, tai sitten vaan pullo tummentavaa lakkaa:
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Mutta tummat vai kirkkaat? siinäpä kysymys.=/
Mitkä noista en ainakaan saa laittaa?
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

no jos noista pakko valita niin 2 laittasin.
mutta jos itte saisin valita niin nämä
Kuva
tai nämä
Kuva
www.autovaruste.net oli vissii hinta 139e
repa
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja repa »

Ite en laittais mitään noista, mutta jos olis pakko niin kans noi tokat olis sit otettava. Hopeiseen autoon vois käydä mun mielestä hyvin nuo valkoset valot. Mutta itselleshän sie tota rakentelet. Mun mielipide; ei aiheuta toimenpiteitä =)
VW Passat CC
BMW e46 330d ex.
Audi A6 4.2 V8 Quattro ex.
Audi A4 1.9TDi ex.
Opel Vectra B X25XE ex.
Opel Vectra B X20XEV ex.
Opel Corsa B C14NZ ex.
Opel Vectra A C20XE (R.I.P)
J.Toivanen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja J.Toivanen »

samalla kannalla kuin ed. elikkä vaihtoehto 2. sopii parhaiten.
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Matsp
'Kadett'
'Kadett'

Kiitän mielipiteistä jo tässä vaiheessa. Ne mustat on kyllä photoshopattava ja kokeiltava...jepp, sopiihan ne!

Ajattelin niiden kirkkaiden ja kromattujen sopivan hyvin mutta tuskin ne sitten :( ..No turha se on sitten jälkeenpäin katua että ne tuli ostettua... Pitää kuitenkin muistaa että mahdollisimman vähän teineilyä ja halpisosaa. Oma harkintakyky kun ei vaan aivan aina tahdo riittää.
Itselläni oli mielipiteenä että ei ainakaan nuo Pinohiiren ehdottamat valkoiset mutta, kun repa sen sanoo niin kai siihenkin ajatukseen voisi totutella, hänen autossaan on kuitenkin tyyliä joten luulisi tietävän mistä puhuu. :D

Sitten saa vaan toivoa että se nälkä kasvaa syödessä ja tekee mieli tehdä jotain puskurillekin ettei valot näytä ihan tyhmiltä ja yksinäisiltä. :D

Kai siitä hyvää tulee...ja taitaa tulla mustat... :D
Veccura A
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Veccura A »

mielipide: nuo B2:en orggistakavalot on todella hyvännäköiset, miksi ne pitäisi vain vaihtamisen ilosta päivittää kauheisiin "wannabelexustingentangelivaloihin" /mielipide.

Ja nuo orggikset toimii juurikin parhaiten tuon hopean värin kanssa.. uhraa nuo valopennoset vaikka Steinmetz/Irmscher-maskiin ja/tai saman valmistajan etulippaan.. ja madalla laitetta vaikka 35mm, niin tuo traktorilook hieman vähenee.

Huono oon kommentoimaan, kun omastakin oon niin hirveän kytöstyksen tehnyt, ettei se kenellekään kelpaa edes ilmaiseksi, mutta silti :roll:
** BMW 130i ** Ski-Doo MXZ X-RS 850 **
Matsp
'Kadett'
'Kadett'

Ei muuten paha idea. Nuo muut ovat kyllä kesän aikana tarkoitus hankkia, joten voisihan sen valojen vaihtamisenkin siirtää ja aloittaa jostain toisesta. Itse en kylläkään tykkää noista alkuperäisistä ja tekisi mieli kokeilla joitain toisia joten jossain vaiheessa lähtee kyllä vaihtoon. Ellei sitten pelkkä tummentava lakka tms. riitä. Voisi vaika antaa ajatuksen kypsyä hieman. Toisaalta saahan ne wannabelexukset aina myytyä eteenpäin jos ei miellytä. Pakko ne on kuitenkin itse kokeilla ennenkuin uskoo. :wink:
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

Matsp kirjoitti:Toisaalta saahan ne wannabelexukset aina myytyä eteenpäin
tosta en menis takuuseen.
kontio
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kontio »

Mä oon kyllä samaa mieltä että nää meiän nykyiset takavalot on jopa hienot.En heti olis vaihtamassa pois.Etenkään kun sitä rahaa voi muuhunkin käyttää.
Tuossa kuva miten toimii beigehopean kera.
http://www.kolumbus.fi/kivelasports/vectra_2.JPG

Itse ehdottaisin lievää madaltamista.Mä ajattelin tempaista alle Konin 35mm edestä ja 25mm takaa madaltavat jouset, iskareita en ajatellut vaihtaa.Jousien hinta Completoksella edullinen 165€.

Kangasmatot on kova sana!Mutta hanki orkkis-matot, motonetin yms matot ei suojaa kytkinjalan puolelta.Pirkanmaan osa-shopista ostin, 18€ tms.

Tuohon koneeseen on melko vaikeaa saada tehoja.Vaihda auto V6:een jos tehoja haluat,tuohon ei kannata rahaa uhrata muutaman lisähepan takia.Oikeasti.
Saman taoin itselleni päähän,ja sitten kun on rahaa niin 530D E39 M-sport bemari ilmestyy pihaan ja lastulla 240hp 500Nm on lukemat.

Mutta nätin auton tuosta kyllä saa pienellä vaivalla.
A4 Tdi
axgt
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja axgt »

kontio kirjoitti:Mutta nätin auton tuosta kyllä saa pienellä vaivalla.
Näin on, ja vakionakin kelpaa jo ajella. Tietysti tosta koneesta ei mitään kummoista tykkiä saa, mutta rauhalliseen kruisailuun sopii. Ja eiks se oo se juttu kauniina kesäpäivänä?
OPC Zafira 02´
ex Vectra Turbo 4x4 93'
vekkulisti
'Admiral'
'Admiral'

onko kellään tummia takavaloja

Viesti Kirjoittaja vekkulisti »

miltä näyttävät......159e hinta muistaakseni
Vastaa Viestiin