Onko mahdollista asentaa Automaatti ryypyn tilalle Manuaali ryyppy?
Autossani on valmiiksi asennettu paikka Manuaali ryypylle, ja jos on mahdollista asentaa niin onko operaatio vaikea toteuttaa?
Jos Automaatti ryyppy ei toimi kunnolla niin johtuuko tästä ainainen nykiminen pienellä nopeudella vai onko vika jossain muussa?
Auto on Opel Kadett 1.3S Vm. 1989.
Ryyppy
Re: Ryyppy
virranjakajan alipainekalvo kannattaa testata.Opel-Boy kirjoitti:nykiminen pienellä nopeudella vai onko vika jossain muussa?
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Re: Ryyppy
Ainainen nykiminen tuskin johtuu yksin ryypystä. Ryypyn kunnon huomaa autoa käynnistettäessä. Mulla oli samanlainen auto ja siinä ryyppy paskana, sen kyllä huomasi kun auto ei lähtenyt käyntiin 20 asteen pakkasilla. Ja jos käyntiin sai, käynti oli epätasaista käynnistyksen jälkeen ja auto sammui ilman kaasun polkemista.Opel-Boy kirjoitti:Onko mahdollista asentaa Automaatti ryypyn tilalle Manuaali ryyppy?
Autossani on valmiiksi asennettu paikka Manuaali ryypylle, ja jos on mahdollista asentaa niin onko operaatio vaikea toteuttaa?
Jos Automaatti ryyppy ei toimi kunnolla niin johtuuko tästä ainainen nykiminen pienellä nopeudella vai onko vika jossain muussa?
Virittelin vaijerilla käsiryypyn ja se toimi ongelmitta, mutta ei ollut kaunis katsoa. Jos auton jälleenmyyntiarvoa ajattelee, kannattaa tehdä siistimpi viritys kuin mitä mä tein
Joku oli tehnyt saman homman ja kuvien kera esitteli sitä täällä viime talvena, voipi löytyä searchillä.
Muutama vuosi sitten noita automaattiryypyn korvaussarjoja oli myynnissä, mutta itse en sellaista pari vuotta sitten löytänyt.